י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקאמבק והכוכב החדש

חיבורים בשמאל: ציפי לבני במו"מ עם לפיד; חולדאי יצטרף מחר

ציפי לבני עוד לא מאסה בפוליטיקה, כך מסתבר. בשעות האחרונות היא מקיימת מו"מ עם יאיר לפיד שמבקש במקביל להיפרד לשלום מבוגי יעלון שחסה בצילו, משך תשעה חודשים, מאז פירוק כחול לבן • בנוסף, רון חולדאי עושה קץ לשמועות וצפוי להכריז מחר על הצטרפותו למירוץ

חיבורים בשמאל: ציפי לבני במו"מ עם לפיד; חולדאי יצטרף מחר
יאיר לפיד/רון חולדאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במחנה השמאל מתחילים להתאחד שבוע ימים לאחר פיזור הכנסת, בעוד העתיד הפוליטי של בני גנץ וחבורת הנציגים שיישארו בכחול לבן טרם ברורה, יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, מחפש חיבורים ואילו רון חולדאי יזניק מחר את המרוץ.

במטה חולדאי הודיעו כי מחר בערב יודיע רשמית ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, על כניסתו למערכת הפוליטית הארצית והקמת מפלגה חדשה, כשהוא צפוי למסור הצהרה בשעה 20:00 ויציג חלק מרשימתו.

מטעם חולדאי נמסר: "מאות אלפי ישראלים מרגישים שאין להם בית במערכת הפוליטית הנוכחית. נרים להם את הראש ונחזיר להם את התקווה. לאחר שחברו אלי מספר אישים מרכזיים בציבוריות הישראלית, הגיע הזמן להציג אלטרנטיבה ברורה".

גם ב'יש' עתיד מחפשים כוכבים מעניינים כדי לגוון את הרשימה. ב'הארץ' דווח כי יאיר לפיד מקיים מו"מ עם השרה לשעבר ציפי לבני, שלא התמודדה בשלוש המערכות הקודמות. כמו כן לפיד מתכוון לנטוש את השותפות עם מפלגת תל"ם בראשה עומד ח"כ משה בוגי יעלון.

נזכיר כי עד כה הוקמה בשמאל מפלגה חדשה אחת, מפלגתו של ח"כ עופר שלח, שפרש מ'יש עתיד', לאחר 9 שנים מאז הוקמה, שחבר לנשיא ארגון העצמאים עו"ד רועי כהן.

יאיר לפיד רון חולדאי משה בוגי יעלון ציפי לבני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד