י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מה יעשו החרדים

כל מה שרציתם לדעת על הדרכון הירוק

הדרכון הירוק ינוהל באמצעות אפליקציה ייעודית, וזאת על מנת להעניק לרשויות שליטה על הנתונים, ולמנוע זיופים והוא יינתן שבוע לאחר קבלת מנת החיסון השנייה • מה יעשו המחזיקים רק במכשיר כשר?

כל מה שרציתם לדעת על הדרכון הירוק
מתחם בדיקות קורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

נגיף הקורונה ממשיך להוביל את סדר היום בכל רחבי העולם וגם כאן בארץ, בעוד בכל רחבי הארץ שרויים אזרחי המדינה תחת הגבלות ה'סגר השלישי', נמשכים במקביל המאמצים לקדם ולזרז את מבצע 'לתת כתף' במסגרתו מחסנים את האזרחים נגד נגיף הקורונה.

עם התקדמות מבצע החיסונים נדרשו במשרד הבריאות לקדם ולהחליט מה יהיו ההטבות וההנחות להן יזכו המחזיקים את ה'דרכון הירוק', אותו אמורים לקבל המתחסנים לאחר קבלת המנה השנייה.

בתוך כך דווח הערב (שני) בחדשות 12 כי הדרכון יינתן למתחסנים שבוע לאחר קבלת מנת החיסון השנייה, והוא יקנה למחזיקים בו פטור מבידוד גם בחדרה ממדינות אדומות, כמו גם פטור מבידוד לאחר חשיפה לחולה מאומת.

עוד דווח כי הדרכון הירוק ינוהל באמצעות אפליקציה ייעודית, וזאת על מנת להעניק לרשויות שליטה על הנתונים, ולמנוע זיופים.

יודגש, כי קברניטי משרד הבריאות נדרשים להיערך למתן 'דרכון ירוק' גם למגזר החרדי שברובו אינו משתמש במכשיר חכם המאפשר התקנת אפליקציות.

מוקדם יותר הערב דווח כי בניגוד לפרסומים כי יש מחסור במספר החיסונים, בקשו במשרד הבריאות להדגיש כי בארץ כבר נחתו 3 מיליון חיסונים, המספיקים ל-1.5 מיליון אזרחים ב-2 המנות הנדרשות על מנת למקסם את יעילות החיסון של חברת פייזר.

קורונה אפליקצייה משרד הבריאות חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד