י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אתר סקי בשוויץ

400 תיירים מחויבי בידוד, ברחו בחסות החשיכה

בעקבות שני מקרי הידבקות במוטציה הבריטית שהתגלו בשוויץ, הרשויות במדינה דרשו מהנופשים הבריטיים לשהות בבידוד למשך 10 ימים. בעקבות ההחלטה מהרגע להרגע, מאות מהם ברחו מבלי להודיע תחת מעטה החשכה

400 תיירים מחויבי בידוד, ברחו בחסות החשיכה
שוויץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעקבות איטליה, גם צרפת, גרמניה, שוויץ ומדינות נוספות סגרו את אתרי התיירות שלהם, מה שהוביל לירידה בביקור תיירים באתרי הסקי בשוויץ. תיירים בריטים רבים הרגילים להעביר את חג המולד וחופשת השנה החדשה באתרי סקי, נפשו השנה בשוויץ, אלא שבעקבות הוראת הממשלה, חלה עליהם חובת בידוד, בגלל המוטציה החדשה, שבאה ממדינתם.

400 מהתיירים הבריטים הרבים, נמלטו מאתר סקי שווייצרי, לאחר שהרשויות דרשו מהם להיכנס לבידוד.

50 עזבו באופן מיידי מיד לאחר הבקשה, אך הרוב המתינו ללילה כדי לעזוב את האתר מבלי להודיע או לתאם. ובתי המלון שבהם נפשו, גילו זאת לאחר שראו כי מגשי האוכל המלאים שהניחו מחוץ לדלתות, לא נאספו.

כבר בשבוע שעבר, כמו רבים ממדינות אירופה, שוויץ השעתה את הטיסות מבריטניה, לאחר ששני מקרי הידבקות מסוג המוטציה הבריטית התגלו במדינה.

מנהל המחוז שבו שוכן אתר הסקי, אמר לתקשורת כי הרשויות העבירו את ההנחיה לגבי הבידוד כבר בשבת לרוב התיירים הבריטים שאותרו באתר.

"חלק מהם היו בבידוד יום אחד, ואז ברחו מבלי להודיע תחת מעטה החשכה", סיפר. הוא אמר כי אינו מאשים אותם, "דמיינו ארבעה אנשים בחדר של 20 מ"ר במשך עשרה ימים".

שוויץ המוטציה הבריטית קורונה בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד