י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יותר מתחסנים מחולים"

שיא מדאיג במספר החולים היומי • חצי מיליון ישראלים כבר חוסנו

הסגר ה-3 כבר כאן אך נראה כי על גל התחלואה זה לא משפיע | מנתוני משרד הבריאות המתפרסמים הבוקר עולה כי ביממה האחרונה נשבר שיא במספר הנדבקים זה שלושה חודשים | מנגד מבצע החיסונים בעיצומו ועל פי הודעת שר הבריאות הבוקר, עד כה חוסנו קרוב לחצי מיליון אזרחים

שיא מדאיג במספר החולים היומי • חצי מיליון ישראלים כבר חוסנו
מחלקת קורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בצל מבצע החיסונים הלאומי שהולך ומתרחב, היום נשבר שיא החולים היומי בגל השלישי - הגבוה ביותר מאז חודש אוקטובר. 5,449 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה.

בכך, עולה מספר מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-408,990, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי). על פי הנתונים, אמש בוצעו 99,758 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 38,656. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 146 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 593 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 3,256.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עומד הבוקר על 5.6%.

מפת מצב החיסונים

מוקדם יותר דיווח משרד הבריאות כי אתמול חוסנו למעלה מ 115,00 אזרחים בחיסון נגד נגיף הקורונה. בסך הכל, 495,000 ישראלים חוסנו כה. מדינת ישראל עדיין נמצאת במקום הראשון בעולם מבחית המתחסנים לנפש.

במשרד הבריאות ציינו כי בתשעת ימי החיסונים יש בישראל יותר מתחסנים מכל הנדבקים מתחילת המגפה. "לא סתם אנחנו המדינה המובילה בעולם במהירות ההתחסנות. ממשיכים לחסן את ישראל", נמסר ממשרד הבריאות.

קורונה חיסון חיסון לקורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד