ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
לאחר שהחלים

צפו: אשר חזר לנהל את הוועדה ותקף: "מוטציה פוליטית"

חוזר לעבוד: חה"כ יעקב אשר החלים בחסדי שמים מנגיף הקורונה, "בצורה חלקה ובלי בעיול" כלשונו ושב לנהל את דיוני ועדת החוקה | את הישיבה הוא בחר לפתוח במתקפה על חברי כנסת שונים הגורפים קרדיט על חשבון מערכת הבריאות והציבור | צפו

צפו: אשר חזר לנהל את הוועדה ותקף: "מוטציה פוליטית"
אשר בוועדה צילום: דוברות הכנסת

חבר הכנסת יעקב אשר חזר הבוקר (שלישי) לנהל את דיוני ועדת החוקה לאחר שהחלים מהקורונה, תוך שהוא פותח במתקפה על חברי האופוזיציה שנלחמו נגד הטלת סגר במהלך הדיונים בשבוע האחרון.

חבר הכנסת אשר פתח והודה תחילה לבורא עולם על זה שעבר את הקורונה "בצורה חלקה ובלי בעיות". לאחר מכן תקף את התנהלות חברי הוועדה ואמר כי "בימים האחרונים הקורונה מקבלת מוטציה חדשה של פוליטיזיציה אותה ראינו ביומיים האחרונים בוועדה".

אשר טען כי "זה מתחיל להיות סגנון של "בוא נכה בבריאות ונחצה את אחוז החסימה," נהייתה תחרות עולמית של מי רוצה להקל יותר בכל דבר. כל אחד מקדש נושא אחר, אחד רוצה מנדט על הטייק-אווי, כמו שאחת עשתה בעבר על מכוני הכושר", כשהוא מתכוון ליפעת שאשא ביטון שהכריזה על מאבק בנושא.

לדברי אשר, "דווקא בתקופה הזו של חיסונים וסגר צריך להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לעניין. אין אנשים טובים יותר או פחות, אין מי שדואג לבריאות יותר או פחות. יש לי הרבה ביקורת על משרד הבריאות ואנחנו מתקנים תוך כדי תנועה אך התחרות של מי פורם יותר מהר את הסגר היא טעות שנשלם עליה בעיקר כשזה אמור להיות הסגר האחרון".

אשר אמר "אם נעשה את הסגר באחריות, לא בקיצוניות, זה יכול לקחת שבועיים שלושה גג. הניסיון שהיה פה אתמול להפיל את כל התקנות, נתקל בהתנהלות אחראית של ממלא מקומי ח"כ מלכיאלי. תפקידנו לנהל את הדבר הזה באחריות ולהגיע סוף סוף לסיום העניין".

יעקב אשר קורונה ועדת חוקה חכ יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד