כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נגיף השנאה

נהג המונית לעיתונאי: אני לא מסיע חרדים עכשיו

מדינת ישראל משוסעת כבר זמן רב, ימין ושמאל, חרדים ושאינם חרדים. מפרוץ נגיף הקורונה, מספר אירועי השנאה נגד חרדים זינק בעקבות אמירותיהם של חלק מהפוליטיקאים בליבוי וגיבוי של כלי התקשורת • אחים אנחנו?

נהג המונית לעיתונאי: אני לא מסיע חרדים עכשיו
מונית. אילוסטרציה צילום: קובי עוזיאלי

נגיף הקורונה מאיים על בריאות אזרחי המדינה, אך נדמה כי המגזר החרדי סובל במיוחד, הוא מתויג מפרוץ הנגיף בכלי התקשורת ואצל חלק מהפוליטיקאים כציבור שמפיץ את הנגיף, ולא אחת פורסמו ידיעות אודות אפליה וגילויי שנאה נגד בני המגזר בתקופה האחרונה.

שילה פריד עיתונאי בשבע וקריין ynet כתב הבוקר (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו "אתמול הייתי צריך מונית לנסיעה קצרה, כשעליתי הנהג בחן את הכיפה שלראשי ואמר "אתה בסדר, פשוט אני לא מסיע חרדים עכשיו, זה מפחיד אותי", ביקשתי מיד שיעצור בצד ויוריד אותי. לא מחפש להיות 'בסדר' על פני אחרים, ומי שמחרים את הציבור החרדי - אתכבד גם אני ולא אשתמש בשירותיו".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' שחזר שילה את אשר אירע "הייתי ברמת החייל, אחרי חצות, ומיהרתי לקניון איילון להספיק את הקו הלילי שייקח אותי הביתה, לאחר תשובתו המזעזעת של הנהג, המשכתי לצעוד רגלית לקניון איילון".

"התגובה לא הייתה ממקום מחושב או עמוק יותר מידי, פשוט אישית זה היה על אוטומט" הוסיף שילה, והבהיר "חרדים לא יהפכו פה לפצצה מתקתקת, ואף אחד לא יבחן אנשים אם הם חרדים או לא לפני שהוא נותן להם שירות".

"גם כפר סבא היא עיר עם עליה בתחלואה, לא נראה לי שהנהג היה מסרב לקחת נוסעים משם" סיים שילה בכאב.

שנאת חרדים קורונה מונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד