י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נצפו בבית מלון

בני גנץ וגבי אשכנזי תועדו מפרים את הנחיות הבידוד

לאחר הפרת ההנחיות על ידי נשיא המדינה וראש הממשלה, כעת הגיע תורם של ראש הממשלה החלופי ושותפו שר החוץ שנצפו במלון בירושלים לאחר שקיבלו הוראה להיכנס לבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת

בני גנץ וגבי אשכנזי תועדו מפרים את הנחיות הבידוד
בני גנץ עם גבי אשכנזי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעיצומם של ימי החנוכה, ערכו חברי כחול לבן ערב גיבוש בביתו של השר יזהר שי. במקום שהתה גם חברת המפלגה הילה שי וזאן שהתגלתה כחיובית לקורונה, ובעקבות כך נדרשו כלל המשתתפים להיכנס לבידוד.

בין הנוכחים היו גם ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון יושב ראש כחול לבן בני גנץ, כמו גם שר החוץ מטעם המפלגה גבי אשכנזי, על פי הדיווח של מוריה אסרף וולברג ב'גלי צה"ל' למרות שנדרשו לשהות בבידוד, נצפו השניים בבית מלון ירושלמי.

גנץ ואשכנזי טוענים מנגד כי קיבלו אישור מיוחד על מנת לא להיכנס באופן מיידי לבידוד, ובמשרד הבריאות הכחישו את טענתם.

כזכור, אתמול במהלך שידור ברשת ב' התקוטט יזהר שי שר המדע והטכנולוגיה, אף הוא ממפלגת 'כחול לבן' שבביתו התקיים רב הגיבוש, עם ראש שירותי בריאות הציבורי הד"ר שרון אלרעי פרייס. ראש שירותי הציבור טענה בראיון כי "הנגיף אינו מבדיל בין נבחר ציבור לאדם מן השורה, וכך גם ההנחיות שלנו". 

שי אמר בתגובה, "אני לא יכול להימנע מהמחשבה שהחלטה זו התקבלה לאור התנגדותי הרבה למדיניות משרד הבריאות" תקף שי, והוסיף "מספר שבועות מוקדם יותר ובחדר סגור את התגלתה פנינה תמנו שטה נערכה לי חקירה אפידמיולוגית יסודית במשך 30 דקות, ואכן מתוך 15 הנוכחים, רק 3 נדרשו לבידוד. במקרה הזה שוחחתי בתחילה עם אחות, שהסבירה לי כי  קבלה הוראה מלמעלה להורות לי על בידוד ללא חקירה אפידמיולוגית ראויה. וכך נכנסו כל 15 המשתתפים לבידוד, למרות שבביתי האירוע התקיים במקום פתוח, לאור דרישתי לקבל חקירה אפידמיולוגית ראויה הועברתי לרופאת המחוז, לפתע התפרצה לשיחה אלרעי פרייס שהחלה לתקוף אותי שאני אכנס לבידוד, "אתה פוליטיקאי שחושב שתוכל להתחמק".

"ליבי על אותם אנשים שהתנהלות זו מכניסה אותם לבידוד ונמנעת מהם פרנסתם, אני עובד ציבור המשכורת שלי משולמת לי גם כשאני שוהה בבידוד" אמר שי לסיכום.

ראש שירותי הבריאות הגיבה לדבריו של שי והסבירה כי לא הייתה בשיחה עם רופאת המחוז מההתחלה, אלא רק נקראה לסייע לאור הטחות האשמה החמורות שהוטחו באחות וברופאת המחוז.  

בני גנץ גבי אשכנזי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד