י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"תייגו אותי"

מתקן המחשבים של בן הנשיא תובע את טוויטר בחצי מיליארד דולר

מתקן מחשבים שהיה במרכז שערוריית המחשבים הניידים של האנטר ביידן, בנו של הנשיא הנבחר ג'ו ביידן, תובע את טוויטר בחצי מיליארד דולר

מתקן המחשבים של בן הנשיא תובע את טוויטר בחצי מיליארד דולר
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

מתקן מחשבים מדלאוור שבארה"ב שהתפרסם כי החזיק תוכן מפליל בכונן הקשיח שהשאיר בחנות האנטר ביידן, בנו של נשיא ארצות הברית הנבחר ג'ו ביידן, תובע כעת את טוויטר בגין לשון הרע - וטוען כי הם מיתגו אותו באופן לא הוגן כ"האקר".

באוקטובר דיווח ה'ניו יורק פוסט' על חומר מפליל שנמצא במחשב הנייד שהושאר בחנות התיקונים של ג'ון פול מק אייזק באפריל 2019 אך מעולם לא נאסף. על פי הדיווחים, הודעות הדוא"ל המפרטות את ההתנהלות העסקית המוצלחת בחו"ל של האנטר ביידן, הן כעת חלק מבדיקת מיסים פדרלית בנושא בנו של הנשיא ג'ו ביידן, אך ענקית המדיה החברתית טוויטר חסמה באופן מיידי את המשתמשים מלשתף אותה באופן מקוון, וטענה כי הדיווח נשען על "חומרים פרוצים".

על פי הדיווח של האתר The Verge שפורסם ביום שני, אייזק תובע כעת את טוויטר בגין לשון הרע וטוען כי החברה החליטה "לפרסם לעולם שהוא האקר".

על פי הדיווח, הטכנאי אומר כי עסקיו קיבלו איומים וביקורות שליליות לאחר החלטת טוויטר לתייג אותו כפורץ והוא "נחשב כיום להאקר".

האנטר ביידן ג'ו ביידן טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד