י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עוקבים בקנאה

"בקצב טורבו": ישראל ראשונה בעולם במספר המחוסנים

ברחבי העולם מביטים בקנאה על המעצמה הקטנה השוכנת לחופי הים התיכון המחסנת את אזרחיה 'בקצב טורבו', וכלי התקשורת בעולם תמהים למה אנחנו נכשלים במקום שמדינת ישראל מצליחה כל כך

"בקצב טורבו": ישראל ראשונה בעולם במספר המחוסנים
נתניהו על החיסונים צילום: מתוך הסרטון

מבצע החיסונים הגדול 'לתת כתף' שנועד למגר את נגיף הקורונה מתנהל במלוא המרץ בכל רחבי העולם, כשישראל מובילה בראש רשימת המדינות עם מספר האזרחים הגדול ביותר שכבר חוסנו לנגיף הקורונה.

ברחבי העולם מביטים בקנאה על המעצמה הקטנה השוכנת לחופי הים התיכון המחסנת את אזרחיה 'בקבצב טורבו', וכלי התקשורת בעולם תמהים למה אנחנו נכשלים במקום שמדינת ישראל מצליחה כל כך, בסיעתא דשמיא.

על פי הדיווח ב'גלובס' בגרמניה שם מימנו ויזמו את החיסון של חברת פייזר-ביונטק זעק הכותרת של העיתון 'בילד' "שיאנית העולם: מדוע ישראל מצליחה לחסן הרבה יותר מהר מאתנו?" בהמשך האשימו בעיתון את הרשויות בהסתמכות והמתנה לאישור של האיחוד האירופי לחיסון של פייזר שהתעכב כאשר ברחבי העולם כבר החלו לחסן בו.

במגזין 'פוקוס' הדגישו את העובדה שראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר בעצמו למנכ"ל חברת פייזר על מנת להשיג חיסונים, בנוסף סיקרו את 'הדרכון הירוק' אותו תעניק הממשלה למי שיתחסן נגד נגיף הקורונה.

בעיתון 'די וולט' אף הוא גרמני סיקרו את 'קצב הטורבו' אליו נכנסה ישראל על מנת לחסן את כלל האזרחים, עוד צוין כי למרות שאוכלוסייתה של גרמניה גדולה פי 9 מישראל, במהלך החודש הקרוב ינחתו בישראל כ- מיליון חיסונים, מול 5 מיליון חיסונים בלבד לכלל אזרחי גרמניה.

רשת הטלוויזיה הממלכתית הגרמנית ARD שלחה כתב שדיווח מתל אביב כי "ישראל מכוונת לחסן 60% מהאוכלוסייה עד מרץ" מטרה שלא תושג בגרמניה מטרה גם עד סוף הקיץ. "בשבועות הקרובים, בישראל הקטנה יהיו יותר חיסוני קורונה זמינים של פייזר-ביונטק מאשר בגרמניה" הדגיש הכתב.

לא רק האיחוד האירופי מביט בקנאה, גם בקנדה דיווח ערוץ החדשות הקנדי CTV כי בעוד שבישראל כבר חוסנו כחצי מיליון אזרחים בארצות הברית עומד מספר המחוסנים רק על 200 אלף אזרחים, ו-50 אלף בלבד בקנדה כולה.

חיסון לקורונה קנדה ארצות הברית גרמניה חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד