י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כחול לבן מתפרקת

גנץ על ניסנקורן: "מצופה שיתפטר מתפקידו"; גבי אשכנזי צפוי לפרוש

נדמה כי המגמה של התפרקות השמאל בישראל נמשכת במלוא המרץ. ניסנקורן שהיווה את האגף השמאלי של כחול לבן וסינדל פשרה של הרגע האחרון עם נתניהו, מודיע כי הוא מצטרף למפלגתו החדשה של ראש עיריית ת"א רון חולדאי | גנץ דורש מניסנקורן להתפטר ממשרד המשפטים

גנץ על ניסנקורן: "מצופה שיתפטר מתפקידו"; גבי אשכנזי צפוי לפרוש
אשכנזי/ניסנקורן/גנץ צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

הדרמה בשמאל: הפירוק בכחול לבן מתעצם, לאחר שאבי ניסנקורן הודיע הצהרים על פרישתו מכחול לבן וחבירה לרון חולדאי, בני גנץ תוקף ומבקש ממנו לעזוב את משרד המשפטים.

בני גנץ אמר הערב, "ניסנקורן בחר בית פוליטי חדש ומשכך מצופה שיתפטר מתפקידו", עוד ציין גנץ כי "תיק המשפטים הוא מהנכסים החשובים של כחול לבן לשמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק במדינת ישראל וכפי שפעלנו עד כה, נמשיך גם בהמשך".

בתוך כך, מקורבי ניסנקורן תקפו בחריפות ואמרו: "גנץ עשה לאבי 'מארב' בשבת כשגילה בפגישה עם רמון אצלו בבית על 'עסקת הזוועות'. נמאס לניסנקורן להתחפש, הוא החליט שהפעם צריך ללכת על מפלגה שהיא מרכז שמאל שביום שאחרי הבחירות תוכל לחבור לסער ולאזן את ממשלתו לצד השמאלי שבמפה".

בשעה 20:00 צפוי רון חולדאי להצהיר על הקמת מפלגתו החדשה ולהציג חלק מהרשימה, ובמקביל צפוי גם בני גנץ לשאת הצהרה בתל אביב שלא ברור מי יעמוד לצידו ומי נשאר איתו במפלגה.

כך, מקום 2 במפלגה, גבי אשכנזי עשוי להודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים, או לכל הפחות יודיע על פסק זמן לפרק זמן מהחיים הפוליטיים.

גבי אשכנזי אבי ניסנקורן רון חולדאי בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד