י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נשים סוף לממשלת נתניהו והחרדים"

הבחירות רק החלו: ליברמן יוזם גוש חוסם וכבר מחלק תיקים

אם חשבתם שיו"ר ישראל ביתנו יחשב מסלול מחדש בבחירות הרביעיות בתוך שנתיים, הרי שהוא מוסיף חטא על פשע ומצהיר גם הפעם כי יפעל להקים גוש חוסם וגם מצהיר אילו תיקים ידרוש ומי יאייש אותם | לדבריו, הוא מעדיף ממשלה עם מרצ מאשר עם החרדים

הבחירות רק החלו: ליברמן יוזם גוש חוסם וכבר מחלק תיקים
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן הודיע כי בקואליציה הבאה 'ישראל ביתנו' תדרוש לקבל אחריות מלאה על שיקום הכלכלה הישראלית והבראת המשק.

ליברמן ממשיך גם בבחירות הללו להחרים את המפלגות החרדיות ומצהיר: "המטרה המרכזית של ישראל ביתנו בבחירות הקרובות היא לשים סוף לשלטון נתניהו והמפלגות החרדיות".

לדבריו: "נפעל ליצירת בלוק של ארבע המפלגות - ישראל ביתנו, יש עתיד, ימינה, ותקווה חדשה, שינהל משא ומתן עם שאר השחקנים וירכיב קואליציה ציונית וליברלית שתדאג לציבור הרחב".

"בקואליציה הבאה ישראל ביתנו תדרוש לקבל אחריות מלאה על שיקום הכלכלה הישראלית והבראת המשק". הצהיר.

לדבריו, "תיק האוצר מהווה עבורי אתגר אמיתי, כמי שכיהן במשרד הביטחון, החוץ, התחבורה והתשתיות הלאומיות אני סבור שאין מתאים ממני לתפקיד שר האוצר הבא של מדינת ישראל".

הוא עקץ והצהיר כוונות, "לאחר שהשר אמיר אוחנה הפך את המשרד לביטחון פנים למשרד לביטחון נתניהו ומשפחתו, נדרוש גם בקואליציה הבאה את התיק לביטחון פנים עבור ח"כ אלי אבידר".

"כמו כן נדרוש את תיק הבריאות עבור פרופ' ליאוניד אידלמן ואת תיק העלייה והקליטה עבור יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר".

וזה לא הכל, "ההסכם הקואליציוני הבא יהווה חוזה אמיתי עם הציבור, זה שמשרת בצה"ל, עובד ומשלם מיסים ולכן נפעל ליישום חקיקת חוק נישואים אזרחיים, תחבורה ציבורית בשבת, העברת ההחלטה על פתיחת עסקים בשבת לשלטון המקומי, גיוס בני ישיבות לשירות צבאי או לאומי, וחובת לימודי ליבה בכל מערכות החינוך". כך אביגדור ליברמן הערב.

לצד זאת, בראיון שהעניק הערב לחדשות 12, יו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן, לא פסל ישיבה עם מרצ בממשלה ללא נתניהו והמפלגות החרדיות. כשהוא מסביר "מבחינתי האינטרס הלאומי של ישראל הוא לשים סוף פסוק לשלטון נתניהו, ש"ס ויהדות התורה. כולנו נצטרך לוותר על האגו ואני מציע לכולם להשתלט על אמביציות אישיות".

ליברמן ניסה לבדל בין המגזר החרדי לנציגיו ואמר בראיון לעודד בן עמי בחדשות 12: "הבעיה אלו לא החרדים, אלא עסקני ש"ס ויהדות התורה. כמו שזה נראה כרגע החרדים מחליפים את נתניהו בגדעון סער. בלי נישואים אזרחיים, בלי תחבורה ציבורית בשבת, בלי לימודי ליבה ובלי עוד כמה נושאים שעל סדר היום לא נהיה שותפים. הגיע הזמן להחליף את שלטון נתניהו, דרעי וליצמן".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו שנאת חרדים בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד