י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אימה בלייקווד

תיעוד דרמטי: דקרה את החרדי לאור יום

בשעות הבוקר המוקדמות נדקר חרדי בלייקווד על ידי אישה שאינה שפויה, המוכרת למשטרה. הקרבן שלף את הסכין מגבו ורדף אחרי הדוקרת עד לתפיסתה בסיועם של עוברי אורח. אלה הצליחו לעכב אותה עד להגעת המשטרה • צפו בתיעוד הדרמטי

תיעוד דרמטי: דקרה את החרדי לאור יום
דקירת חרדי בלייקווד צילום: מצלמת אבטחה

אימה בלייקווד: גבר חרדי נדקר בשעות הבוקר (שלישי) בלייקווד. המשטרה הוזעקה בסביבות השעה 9:00, לרחוב מרטין לותר קינג, בעקבות דיווח על אישה שהתבררה כלא שפויה המוכרת למשטרה, שדקרה גבר חרדי. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הדקירה התרחשה פתאומית וללא שום פרובוקציה מוקדמת מצד הנדקר.

בתיעוד ממצלמת אבטחה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראית האישה מפתיעה את הנדקר בעת שהוא מעמיס סחורה בבאגז', היא נועצת את הסכין באזור המותן/גב תחתון. הנדקר מתעשת מהר, שולף את הסכין ממקום הדקירה ופותח במרדף אחר האישה. הוא הצליח כעבור זמן קצר להשיג אותה, תוך שהוא מדמם, בסיועם של עוברי אורח שעכבו אותה עד להגעת המשטרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הקורבן הועבר לבית החולים כשהוא פצוע באורח קל. החשודה שמוכרת לרשויות הועברה למעצר.

זהו המקרה השני היום בו מעורב חרדי שנפצע. מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי גבר חרדי בסביבות גיל ה-30 מאושפז במצב קשה מאד, לאחר שנפגע לפנות בוקר על ידי נהג שיכור, עת נסע להנאתו על ​​רולר בליידס, ונפגע מרכב חולף ברחוב המילטון - רחוב 42 בסביבות השעה 02:30 לפנות בוקר.

הנהג ניסה להימלט מהמקום, אך למרבה המזל ניידת משטרה מתחנת 66, שחלפה במקום זיהתה את התאונה. השוטרים רדפו אחרי הרכב עד לשדרה 10 ברחוב 44, שם הוא נעצר ונלקח לתחנת המשטרה, אחד האישומים הצפויים נגדו, הינו הפקרת פצוע בשטח.

אמבולנס מקומי פינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם, שם הוא עבר ניתוח חירום בשל חבלת ראש קשה ממנה סבל.

חרדי נדקר לייקווד משטרת לייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד