ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
טעות פרוידיאנית?

ג'ו ביידן התייחס לסגניתו בתואר 'הנשיאה הנבחרת'

בארה"ב תוהים האם ג'ו ביידן התבלבל או התכוון לכל מילה, לאחר שבמהלך נאום שנשא אתמול בנושא הקורונה, כינה את סגניתו כנשיאה הנבחרת

ג'ו ביידן התייחס לסגניתו בתואר 'הנשיאה הנבחרת'
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שאמור להיכנס בעוד 20 יום לבית הלבן, התייחס למצב הקורונה בארה"ב, תוך שהוא מכנה את סגניתו קמלה האריס כ"נשיאה הנבחרת". רבים טעו האם מדובר בקידום רציני או שמא בטעות פרוידיאנית.

הנשיא הנבחר נשא דברים בנושא משבר הקורונה בווילמינגטון ואמר, "אני מקווה שהנשיא ידרוש באופן ברור וחד משמעי מכל האמריקנים לקחת את החיסון ברגע שהוא יהיה זמין", אמר ביידן על עצמו בגוף שלישי. "קיבלתי את החיסון כדי להביא אמון בציבור בחיסון, הנשיאה הנבחרת האריס לקחה את החיסון מאותה סיבה", זאת לאחר שהאריס חוסנה אתמול (שלישי) לנגיף.

במהלך הקמפיין שלו לנשיאות, התעקש ביידן כי האריס תהיה מוכנה להוביל "מהיום הראשון", ונראה כי בנאומו אתמול, הוא מאשש את הדאגות לגבי גילו המתקדם ורמז כי הוא יהיה נשיא לקדנציה אחת.

בספטמבר התייחסה קמלה האריס, אז המועמדת לסגנית הנשיא, ל"ממשל האריס", תוך דיון בתוכניות כלכליות. "ממשל האריס, יחד עם ג'ו ביידן כנשיא ארצות הברית", אמרה ואז תיקנה את מילותיה.

כמה ימים לאחר מכן, התייחס ביידן בטעות גם הוא למרוץ לנשיאות שלו כקמפיין "האריס-ביידן". השמרנים כינו את האריס "סוס טרויאני סוציאליסטי", בטענה כי היא תדחוף סדר יום אולטרה-פרוגרסיבי ותהפוך את ביידן לבובה שלה.

ג'ו ביידן קמלה האריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד