י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שלושה נעצרו

משטרת ספרד תפסה מחסן מלא במזכרות נאציות ונשק רב

משטרת ספרד עצרה שלושה פושעים שהחזיקו מחסן מלא במזכרות נאציות ונשק רב | על פי המשטרה, החבורה רכשה את הנשק במזרח אירופה, ועשתה להם "שיפוץ" בבית מלאכה אותו הם בנו

משטרת ספרד תפסה מחסן מלא במזכרות נאציות ונשק רב
תהלוכה ניאו נאצית בספרד צילום: באדיבות המצלם

בפשיטה על מבנה בחיפוש אחר נשק בספרד, נעצרו שני גברים גרמניים, וגבר אחד בריטי בדרום ספרד. בנוסף לחפצים נאציים רבים, המשטרה מצאה במקום 22 רובי סער AK47 בתוך מחסן מלא מזכרות נאציות.

שלושת הגברים חשודים בסחר בנשק לסוחרי סמים בדרום ספרד, כך הודיעה משטרת ספרד. המעצרים הגיעו לאחר חקירה ארוכה של למעלה משנה על כנופיות שמוכרות נשק.

בכלי התקשורת המקומיים דווח כי המשטרה פשטה על שלושה מקומות נפרדים באנדלוסיה ומצאה 160 כלי ירייה וכמעט 10,000 כדורים, יחד עם מזכרות רבות מהרייך השלישי, כולל דיוקנאות של אדולף היטלר, מדי צבא נאצים, סמלים ומדליות. הארסנל הגדול כלל 22 רובי סער AK47 ו-1.5 קילו חומר נפץ, כך דווח היומון הספרדי "אל פיס".

כאמור המשטרה עצרה גבר בריטי ושני גרמנים, על פי הדיווח אחד מהם קשור לקבוצות ימין קיצוני. שלושת החשודים הואשמו בסחר בנשק, סחר בסמים ובזיוף מסמכים רשמיים.

על פי המשטרה, החבורה רכשה את הנשק ממזרח אירופה, ועשתה להם "שיפוץ" בבית מלאכה, כולל מחיקת מספרים סידוריים, לפני שהיא מכרה אותם לסוחרי סמים.

ספרד ניאו נאצים נשק גנוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד