י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סגירת המרכולים

חולדאי, גנץ וליברמן מתחייבים: תל אביב תישאר פתוחה בשבת

מערכת הבחירות הנוכחית כמו אלו שקדמו לה עומדת במפלגות השונות תחת הכותרת 'רק לא ביבי', אך נראה כי הפעם מתווסף לו עניין חדש, 'רק לא שבת' | שלושה מועמדים שונים כבר הכריזו כי סגירת המרכולים בשבת תהווה חלק עיקרי מהמצע של מפלגתם

חולדאי, גנץ וליברמן מתחייבים: תל אביב תישאר פתוחה בשבת
מרכולים בתל אביב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

למרות שמרבית העניין ותשומת הלב בבחירות שבפתח ניתנות להמשך השלטון של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכן לנושאים כמו קורונה והכלכלה שבשפל, אבל יש מי שמתעסק בלעלות שוב את נושאי הדת לכותרות, אחרי שבהצהרות אמש העלו רון חולדאי, בני גנץ ואביגדור ליברמן את הנושא.

רון חולדאי שעומד בראשות מפלגת ה'ישראלים' הבהיר אמש בנאומו כי "סגירת מרכולים בשבת – זה לא אנחנו", כשהוא מציג קבלות כמי שניסה להילחם בחוק המרכולים שעבר בממשלה וניסה אף לעתור לבג"ץ נגד ולחוקק את חוקי העזר המנוגדים לחוק.

בני גנץ הצהיר גם הוא כי יפעל למנוע סגירת חנויות בשבת, בהצהרתו הכעוסה אמש אמר, כי יש מפלגה אחת "שתאזן בין כבוד למסורת אך לא תאפשר לסגור את תל אביב בשבת, לא תאפשר שחיתות ותשמור על השוויון ועל הביטחון".

קודם לכן התראיין גם ליברמן ואמר כי "בלי תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים ולימודי ליבה לא ניכנס לממשלה הבאה", תוך שהוא מבהיר כי ידרוש בממשלה הבאה "את תיק האוצר לעצמי, ואת התיק לביטחון פנים לאלי אבידר".

שבת רון חולדאי בני גנץ בחירות 2021 תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד