ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הרמוניה בארמון-קה: כל משבריך • להאזנה

להקת ארמונ-יה משחררת סינגל ווקאלי חדש לימי האבל בספירת העומר • "כל משבריך" - המילים נובעות מעומק הלב ומעוררות כיסופים אל השם • השיר הולחן על ידי הרב רונן חזיזה

הרמוניה בארמון-קה: כל משבריך • להאזנה



להקת ארמונ-יה זוכה להצלחה בעולם החתונות ומפורסמת בעיקר בעקבות העיבודים המיוחדים שלה.

לפני כשנה הוציאה הלהקה אלבום בכורה "השמיעני", בו 20 רצועות שרובן מעולם החתונות.

האלבום כולל את הלהיט "נקדישך", שאותו הלחינו יעקב אסרף, מנהל הלהקה ואורי כהן צדק, סולן הלהקה.

הלהקה מביאה איתה המון קצב ורוח צעירה שמתבטאת ממנגינות איריות ועד נגינת "טראנס" חי, הכל בשם הקדושה. הנגנים הינם חברים קרובים בנפש עוד לפני שהוקמה הלהקה, כשלמדו בישיבת "ארץ הצבי" בפדואל. כל מי שראה את החבר'ה האלה שם לב מיד שהחברות אצלם הוא ערך עליון, כמו השמחה.

משמעות שם הלהקה "ארמונ-יה" מגיע מתוך כיסופים לבית מקדש שלישי: ארמון להשם. "ישנה אמרה של רבי נתן מברסלב" - מציין יעקב אסרף - "שהעולם אומרים שהיכל הנגינה שוכן ליד היכל התשובה, אני אומר היכל הנגינה הוא היכל התשובה. מטרת הנגינה היא תפילה ללא מילים, אש של קדושה שיכולה להרים לנו את הנפש ולגעת בנשמה במקום פנימי-שמחה/ אמונה/ תפילה -אחד הם".

למרות הסגנון רווי האנרגיות והגיטרות, הפעם בסינגל "כל משבריך" אנו שומעים את הלהקה מזווית שונה ללא כלי נגינה, עם שירה בלבד. "העבודה עם חומרים ווקאלים היא שונה בתכלית ממה שאנחנו מכירים, אתה מגיע לאולפן ופתאום אין גיטרה, אין קלידים, אין תופים- רק הקולות שלנו. זו הייתה חוויה מיוחדת, והתוצר מאוד משמח אותנו" – מסכם יעקב אסרף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד