י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
טכנולוגיה מתקדמת

שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת חברת it

חברת it מובילה היא חברה שמספקת ללקוחותיה תמיכה מעשית בפועל מסביב לשעון • אז אם אתם בעלי עסקים שמחפשים חברת it מעולה, יש כמה שיקולים שכדאי שתיקחו בחשבון

שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת חברת it
טכנולוגיה מתקדמת צילום: freepik

כשיותר ויותר עסקים משתמשים בטכנולוגיות החדשות ביותר כדי להשיג יתרונות תחרותיים בהתמודדות מול המתחרים שלהם, שירותי חברת it שמוצעים לחברות ענק, כמו גם לעסקים בינוניים וקטנים, הופכים גם הם להיות מבוקשים יותר ויותר.

שירותי חברת it כוללים שירותים מנוהלים, שירותים לפי דרישה, הגדרות רשת ושירותי אבטחת מידע. אבל חברות ה-IT הטובות ביותר מבדילות את השירותים שלהן בהיבטים החשובים ביותר, ולכן מספקות את ההשפעות המשמעותיות ביותר על הצרכים של לקוחותיהן. אז אם אתם בעלי עסקים שמחפשים חברת it מעולה, יש כמה שיקולים שכדאי שתיקחו בחשבון.

אמינות וביטחון

אמינות וביטחון הם ערכים שניצבים בראש רשימת השיקולים שחשוב לקחת בחשבון כשהמטרה היא הצלחה עסקית. חברת it אמינה היא חברה שמספקת שירות מעולה באופן עקבי, שכולל פתרונות לאתגרי IT שהעסק ניצב בפניהם.

אם השירות שהחברה מספקת אינו מהימן באופן עקבי, יתכן שלא ניתן יהיה לפתור את בעיות המחשוב שהעסק מתמודד איתן, מה שעלול להוביל את החברה שלכם לכישלון. לשם המחשה, אם חברת it אינה מצליחה לפתור בעיות שנוגעות לבאגים באפליקציות שלכם, או לתשתיות ה-IT, ובכך מקשה עליכם לעבד את הזמנות הלקוחות, אתם עלולים לאבד מכירות ורווחים בטווח הארוך.

מסיבה זו, חשוב למצוא חברה אמינה שמעסיקה צוותים מומחים, כך שבכל נושא שקשור ל-IT שהעסק שלכם מתמודד אתו, הצוות יוכל לפתור את הבעיה בפרק זמן קצר.

שירות לקוחות מהיר

חברת it מובילה היא חברה שמספקת ללקוחותיה תמיכה מעשית בפועל מסביב לשעון. זהו יתרון חשוב מכיוון שבעיות שנוגעות ל-IT עלולות להתרחש בכל עת, והעדר תגובה מיידית של נציג חי או שירות תמיכה מקוון, עלול לעלות ברווחיות העסק. לכן חשוב להקפיד לבחור חברה ששירות התמיכה שלה זמין ללא הפסקה.

תחומי מומחיות מקיפים

לארגונים שונים יש צרכי IT שונים, ולכל חברת it יש תחומי התמחות שונים, כך שכדי למצוא את החברה הטובה ביותר, חשוב לזהות תחילה את צרכי ה-IT שלכם.

האם אתם מחפשים שירותי IT לפי דרישה? התקנת רשת? אבטחת רשת? ניהול מסדי נתונים? או תמיכה בתוכנה? חלק מחברות ה-IT מתמחות במגוון שירותים וחשוב לבחור חברה שמתמחה בכל צרכי ה-IT הפרטניים של הארגון שלכם.

חוות דעת של לקוחות

משובים אמיתיים מלקוחות חשובים מאוד בקביעת רמת השירות שניתנת על ידי חברת it. כמעט כל החברות שמספקות שירותים אלו ישווק את שירותיהן כ"טובים ביותר" בתעשייה, אבל אחת השיטות לקביעת השירותים הטובים ביותר היא קריאת ביקורות של לקוחות. משובים אמיתיים שמגיעים מלקוחות מאפשרים לכם לנהל את הציפיות שלכם כלפי החברה.

האם שירותי החברה שבחרתם יקרים מדי? האם נציגי החברה מספקים שירות איכותי? האם התמיכה מוצעת מסביב לשעון? האם השירות היה איטי? רוב התשובות לשאלות אלו נמצאות בביקורות, לכן מומלץ להקפיד לקרוא חוות דעת של לקוחות מרוצים או שאינם מרוצים לפני שבוחרים חברת it שהכי תתאים לכם.

בשורה התחתונה, עבודה עם חברת it פירושה פחות הוצאות עסקיות

עבודה עם יועצי חברת it פירושה שאין צורך לראיין עובדים למציאת מועמדים מתאימים לאיוש מחלקת IT פנימית בארגון.

אין גם צורך לשלם עוד משכורות, או להוציא כספים נוספים על הטבות לעובדים, תשלומי ימי חופשה או מחלה או כל הוצאה אחרת שנוגעת לשכירת עובדים. ההוצאה היחידה היא תשלום חודשי לשירותי החברה שתשכרו, והתמורה היא שירות מעולה בכל הנוגע לצרכי המחשוב של הארגון, מבלי לשכור מומחים או מנהלים פנימיים שונים לתפקידים שונים, כך שהכספים שתחסכו יוכלו להיות מופנים לטובת הגדלת העסק.

 

מחשבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד