ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נתניהו מרוצה

ניסנקורן הודיע: מתפטר ממשרד המשפטים

יממה אחרי שהודיע על חבירתו למפלגה החדשה אותה הקים רון חולדאי, הודיע הבוקר אבי ניסנקורן כי הוא פורש מתפקידו במשרד המשפטים | ביום ראשון הוא צפוי להתפטר גם מהכנסת

ניסנקורן הודיע: מתפטר ממשרד המשפטים
אבי ניסנקורן כיו"ר הוועדה המסדרת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהודיע אמש על פרישתו מכחול לבן והצטרפותו למפלגת 'הישראלים' בראשות רון חולדאי, ולבקשתו של בני גנץ, אבי ניסנקורן מודיע על פרישה ממשרד המשפטים ואת מקומו יתפוס בני גנץ.

לפני שעה קלה שיגר השר ניסנקורן מכתב התפטרות לראש הממשלה וליושב ראש מפלגתו בני גנץ ממשרד המשפטים וביום ראשון בכוונתו להגיש את מכתב ההתפטרות מהכנסת.

"נוכח בקשתו של ראש הממשלה החליפי, הריני להודיעך על התפטרותי מתפקיד שר המשפטים", כתב השר ניסנקורן במכתב ההתפטרות, את מקומו כאמור יתפוס בני גנץ במקביל לתפקידו כשר הביטחון ושר התקשורת.

ניסנקורן כתב לגנץ, "המתקפה נגד שלטון החוק אינה ביקורת בונה ולא מאבק אידיאולוגי. זהו מאבק אישי, של אדם אחד, המבקש להדק את לפיתת החנק סביב צווארה של המערכת במטרה להלך עליה אימים משיקוליו המשפטיים האישיים".

הוא הוסיף: "המציאות הזו מחייבת להוסיף ולעמוד על המשמר. במאבק למען הדמוקרטיה הישראלית, אין לנו ברירה אלא לנצח", יצויין כי בין גנץ לניסנקורן שוררת כעת מתיחות וכעס הדדי.

אבי ניסנקורן בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד