ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"תתרמו ותצילו חיים"

ארה"ב: חבר הקונגרס הנבחר מת מנגיף הקורונה

חבר קונגרס רפובליקאי, אושפז בבית חולים מונרו ב-19 בדצמבר לאחר שנבדק ונמצא חיובי לנגיף הקורונה | לפני מותו ביקש: "למי שכבר הספיק להידבק בנגיף, הפלזמה שלכם נחוצה במיוחד לסובלים, אנא תשקלו להציל חיים על ידי יציאה לתרומה בבנק הדם המקומי אצלכם"

ארה"ב: חבר הקונגרס הנבחר מת מנגיף הקורונה
לוק לטלו בקמפיין הבחירות צילום: מתוך הפייסבוק של לוק

חבר הקונגרס הנבחר של לואיזיאנה לוק לטלו, 41, הלך לעולמו הערב בגלל סיבוכים של הנגיף, כך מסר מנהל הקמפיין שלו אנדרו באוטש.

לטלו, חבר קונגרס רפובליקאי, אושפז בבית חולים מונרו ב-19 בדצמבר לאחר שנבדק ונמצא חיובי לנגיף הקורונה, משם הוא הועבר למחלקת בריאות אושנר - LSU ביום שלישי, 22 בדצמבר, והושם בטיפול נמרץ עקב מצבו הקשה.

לטלו הותיר אחריו אשה, ג'וליה ברנהיל לטלו, ושני ילדים קטנים. "המשפחה מעריכה את התפילות והתמיכה הגדולה בימים האחרונים, אך מבקשת פרטיות בתקופה קשה ובלתי צפויה זו", אמר דוברו באוטש. "הצהרה מצד המשפחה יחד עם סידורי הלוויה תוכרז במועד מאוחר יותר", ציין.

לחבר הקונגרס מלאו 41 ב-6 בדצמבר. הוא אמור היה להיות מושבע כחבר קונגרס בינואר.

ב-22 בדצמבר פרסם לוק לטלו פוסט בחשבון הפייסבוק שלו והודה לכולם על התמיכה.

"תודה על המשך התפילות והתמיכה למשפחתי ולי, כרגע אני עוברת טיפול עקב קורונה בבית החולים סנט פרנסיס על ידי צוות נפלא של רופאים ואחיות, אני סמוך ובטוח שבעזרתם אהיה בריא בקרוב. אני גם מאמין בכוח התפילה, ומשפחתנו התברכה על ידי צבא של אנשים שמתפללים".

"כשהגעתי לכאן למדתי ממקור ראשון עד כמה חשובות תרומות פלזמה ודם במהלך המגפה הזו. למי שכבר הספיק להידבק בנגיף, הפלזמה שלכם נחוצה במיוחד לסובלים, אני לא יכול להדגיש את זה מספיק, אנא תשקלו להציל חיים על ידי יציאה לתרומה בבנק הדם המקומי אצלכם, יתכן מאוד שזו מתנת החיים שאתם מעניקים למשפחה לשנה החדשה".

לואיזיאנה קונגרס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד