י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דרמה בשדה התעופה

השרים ירדו מהמטוס והותקפו באמצעות פצמ"רים • צפו

בעיר הנמל עדן שבדרום תימן, חברי הממשלה החדשה שנתמכת בידי סעודיה נחתו בנמל התעופה כשלפתע הותקפו במטר פיצוצים | התקיפה מיוחסת למורדים החות'ים במדינה הנתמכים על-ידי איראן | צפו 

השרים ירדו מהמטוס והותקפו באמצעות פצמ"רים • צפו
‏‏התקיפה על שדה התעופה בעדן צילום: צילום מסך

‏שרי ממשלת תימן החדשה הגיעו לנמל התעופה של עדן, והתקבלו עם פצמ"רים. בתיעוד מהטלוויזיה בערוץ אל ערביה, נראה רגע הפיצוץ בנמל התעופה בעדן בעת הנחיתה של שרי ממשלת תימן החדשה הנתמכת בידי סעודיה אל מול המורדים הנתמכים על ידי איראן.

באל-ערביה טוענים שנמל התעופה הותקף באמצעות מל"ט, מה שמחזק את הסברה שמדובר בחות'ים שמחזיקים ביכולות כאלה. עם זאת לפי שעה אין הודעה שלהם. עוד נטען כי השרים וראש הממשלה הועברו למקום בטוח. כך דווח רועי קייס בכאן 11.

הפיצוץ הדהד באולם קבלת הפנים בשדה התעופה, סוכנות "רויטרס" ציטטה עדי ראייה המאשרים כי "הם שמעו פיצוץ גדול וירי בשדה התעופה בעדן זמן קצר לאחר שחברי הממשלה הגיעה אליו". עדיין לא ברור כמה הרוגים ופצועים בתקרית.

השרים בממשלה החדשה הועברו לאחר הפיצוץ לארמון אלמאשק בעדן. מהדיווחים עולה כי התרחשו שני פיצוצים, אחד מהם כוון למסלול נמל התעופה, והשני למסוף שדה התעופה. אחד מהם התרחש בסמוך לאזור בו העיתונאים הגיעו לשדה התעופה עדן בכדי לכסות את הגעת הממשלה, צלם של 'סקיי ניוז ערביה' נפצע.

ממשלת תימן החדשה אמורה להתחיל את עבודתה היום, אך לא ברור האם זה יקרה בצל האירוע הדרמטי.

תימן המורדים החותים איראן סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד