י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חשיפת 'בחדרי'

פרופסור לשנאה: מטפל בחרדים רק עם בדיקת קורונה שלילית

נגיף הקורונה נמצא בשנה האחרונה בתחרות עם נגיף ההסתה. אמש דיווחנו על נהג מונית שסרב לקחת חרדים, היום אנו חושפים הקלטה מקליניקה של פרופסור מפורסם המצהיר: אם אתם דתיים או חרדים, אל תבואו לקליניקה ללא אישור בדיקה עם תוצאה שלילית • האזינו

פרופסור לשנאה: מטפל בחרדים רק עם בדיקת קורונה שלילית
קליניקה. אילסוטרציה צילום: pexels

קרוב לשנה שבמקביל לנגיף הקורונה משתולל גם נגיף השנאה וההסתה, גורמים רבים ובהם גם בכירים בפוליטיקה ובתקשורת, ניצלו את הקושי וההגבלות של נגיף הקורונה ותיעלו את הזעם אל הציבור החרדי.

כל עוד היה מדובר בדיבורים עוד איכשהו ניתן היה לשתוק, אך כעת זה עבר לשלב המעשים, וההסתה החמורה מקבלת ביטוי מקומם בשטח, כאשר פרופסור מפורסם מאזור המרכז בשם גדעון גולדמן, אינו מוכן לקבל מטופלים דתיים וחרדים, ללא הצגת אישור בדיקה שלילית לנגיף הקורונה.

כל מי שמתקשר אל הקליניקה של הפרופסור, שומע תקליט בו הוא נדרש להגיע עם מסכה, עד כאן לגיטימי, לפני אישור זימון התור מבהיר הפרופסור כי באם אתם מתגוררים באזורים דתיים או חרדים, תאלצו להוכיח באמצעות בדיקת קורונה שלילית עדכנית כי אינכם באים חלילה להפיץ את הנגיף אל תוך המרפאה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אמרה י', שנזקקה להגיע לשירותיו של אותו רופא כי מרוב הלם זעזוע וכאב היא ויתרה על שירותיו: "הוא לא ראוי לכהן כרופא, ואני לא רוצה שאיש כזה יטפל בי". הוסיפה בכאב, "אם היה מדובר במגזר אחר הארץ הייתה רועדת, כאן הרופא לא מתבייש ומצהיר על כך בהודעה רשמית ומוקלטת".

סגן שר החינוך מאיר פרוש הגיב ומסר ל'בחדרי חרדים': "ההסתה של פוליטיקאים מסויימים נגד הציבור החרדי בכדי לעשות על גבם הון פוליטי מחלחלת למטה ולצערינו הרב התסכול של הגבלות הקורונה מתועלות לעיתים כלפי הציבור החרדי. אני קורא לקופות החולים לא לעבוד עם אותו רופא".

כזכור, אתמול דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי שילה פריד, עיתונאי 'בשבע' וקריין ynet, כתב אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "אתמול הייתי צריך מונית לנסיעה קצרה, כשעליתי הנהג בחן את הכיפה שלראשי ואמר "אתה בסדר, פשוט אני לא מסיע חרדים עכשיו, זה מפחיד אותי", ביקשתי מיד שיעצור בצד ויוריד אותי. לא מחפש להיות 'בסדר' על פני אחרים, ומי שמחרים את הציבור החרדי - אתכבד גם אני ולא אשתמש בשירותיו".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' שחזר שילה את אשר אירע: "הייתי ברמת החייל, אחרי חצות, ומיהרתי לקניון איילון להספיק את הקו הלילי שייקח אותי הביתה, לאחר תשובתו המזעזעת של הנהג, המשכתי לצעוד רגלית לקניון איילון, התגובה לא הייתה ממקום מחושב או עמוק יותר מידי, פשוט אישית זה היה על אוטומט" הוסיף שילה, והבהיר "חרדים לא יהפכו פה לפצצה מתקתקת, ואף אחד לא יבחן אנשים אם הם חרדים או לא לפני שהוא נותן להם שירות, גם כפר סבא היא עיר עם עליה בתחלואה, לא נראה לי שהנהג היה מסרב לקחת נוסעים משם", סיים שילה בכאב.

פרופסור הסתה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד