י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אני מזועזע"

המשטרה פרצה לתכנית של שדר הרדיו המפורסם וחילקה דו"חות

מפח נפש גדול חווה היום שדר רדיו המפורסם במדינה אליקו כהן, שהופתע על ידי שוטרים שפשטו על האולם בו שידר, חילקו קנסות לנוכחים ולבעל האולם. אליקו: "אני מזועזע. כואב לי שזה ככה. סגרו שידור חי בישראל?" | המשטרה: "במקום התקיים שידור חי לרדיו בהשתתפות של כ-20 איש כשבמקום שולחנות ערוכים עם אוכל ושתייה"

המשטרה פרצה לתכנית של שדר הרדיו המפורסם וחילקה דו"חות
שדרן הרדיו אלי כהן - אליקו צילום: מתוך פייסבוק

במהלך שידור של שדרן הרדיו אלי כהן המכונה 'אליקו' ברדיו 'לב המדינה' - שידור שהועבר היום (רביעי) מאולם אירועים בראשון לציון, פרצו שוטרים למקום, עצרו את השידור וחילקו קנסות ע"ס 500 ש"ח למשתתפים וקנס ע"ס 5,000 ש"ח לבעל האולם.

אליקו ניסה להתעמת עם השוטרים והשמיע את הויכוח בשידור: "על מה לתת לי דו"ח? על מה? גם אתה סוגר לי שידור וגם נותן לי דו"ח. למה?", אמר אליקו לשוטר, "אנחנו לא עושים פה אירוע או חתונה, זו לא פעם ראשונה שאנחנו משדרים מכאן - היינו באולם גם בסגר השני".

"בימים הלא פשוטים שהמדינה שלנו עוברת רצינו רק לשמח אנשים. ולכן הקמתי אולפן שידור חי - לא אירוע, לא מסיבה. מקום עם מרחק בין אנשים ולכן האולפן עבר לאולם מרווח בסמוך לרדיו", מסר אליקו בתגובה ל-mako סלבס על ההתפתחויות האחרונות. "כולנו מחזיקים באישורים חיוניים. מאור אדרי הגיע, מופיע והולך. לא מעבר. כל מי שהיה שם היה צוות השידור. והמשטרה הגיעה וסגרה את השידור, אני מזועזע. כואב לי שזה ככה. סגרו שידור חי בישראל? זה כמו לסגור אולפן חדשות בישראל. מה זה משנה אם מאור אדרי שר או מדבר? איך זה שונה מכל שידור שהיה עד כה. היו רק עובדים, לא יותר מ-15 והכל שודר בפייסבוק. היינו לבד באולם. רק אנשי צוות בלבד. אני עד עכשיו לא מאמין שסגרו שידור חי שקורה כל יום בכל הערוצים. זה טרלול".

דוברות המשטרה (מרחב שפלה) מסרה בתגובה לפרסום ב'מאקו': "המשטרה חשפה לפני זמן קצר אולם אירועים שפעל בניגוד להנחיות בראשל"צ. בעקבות דיווח שהתקבל על מוסיקה הבוקעת מאולם אירועים באיזור התעשייה בראשל"צ, הגיעו שוטרים למקום וגילו כי במקום מתקיים שידור חי לרדיו בהשתתפות של כ-20 איש כשבמקום שולחנות ערוכים עם אוכל ושתייה".

"לאור האמור", טוענת המשטרה, "הופסק השידור במקום ונרשמו קנסות בסך 500 ש"ח למשתתפי האירוע על הפרת מרחק 1,000 מטר מהבית ולבעל המקום בסך 5,000 ש"ח על הפרת הנחיות משרד הבריאות האוסר הפעלת בתי עסק. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

רדיו שידור חי קנס משטרת ישראל אולם אירועים אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד