ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שיריוני נתניהו נתקלים בסירוב

ההצעות שקיבלו בר סימן טוב וראשי הערים

אחרי שקיבל שישה שיריונים ב-40 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד, בנימן נתניהו פתח בפגישות ושיחות עם ראשי ערים ודמויות בכירות ומוערכות בכדי להציע להם שיריון ותפקיד בכיר בממשלתו הבאה, לעת עתה כל הצעותיו נתקלו בסירוב

ההצעות שקיבלו בר סימן טוב וראשי הערים
בר סימן טוב/נתניהו/דנילוביץ צילום: גילי יערי/יונתן זינדל, פלאש 90/פייסבוק

לאחר שהערב (רביעי) אושרו ליו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שישה שיריונים ב-40 המקומות הראשונים של הרשימה לכנסת ה-24, הערב מדווח על שורה של ראשי עיר ובכירים שקיבלו הצעות לשיריונים ברשימת הליכוד.

על פי דיווחה של דפנה ליאל ב'חדשות 12', משה בר סימן טוב, מי שניהל את משרד הבריאות בראשית מגפת הקורונה וזוכה לאהדה בקרב הציבור ונאמן על ראש הממשלה, קיבל הצעה לשיריון במקום החמישי ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.

גם ראש העיר נתניה, מרים פיירברג קיבלה הצעה לשיריון ודחתה את ההצעה, גם ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס קיבל הצעה דומה, אך כנראה שהוא יעדיף להישאר בשני כובעיו, כראש עיר וכיו"ר השלטון המקומי.

במקביל, דיווח הערב אלמוג בוקר ב'חדשות 13', דיווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בחשאי במעונו, עם ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' והציע לו מקום משוריין בצמרת הליכוד, תוך הבטחה לתפקיד שר בכיר ומשפיע.

דנילוביץ', שידוע כמזוהה עם מפלגת 'העבודה' ונחשב לראש עיר אהוד ומוערך, הגיב ומסר: "אינני חבר באף מפלגה וכפי שהבהרתי לאורך השנים, אני רואה בפיתוח הנגב את גולת הכותרת של חיי הציבוריים ואמשיך בכל כוחי בשליחות זו למען מדינת ישראל".

בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24 רוביק דנילוביץ משה בר סימן טוב בנימין נתניהו מרים פיירברג חיים ביבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד