כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

דרמה במשפט אולמרט: התביעה רוצה לדון תחילה על 'ראשונטורס'

משפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ממשיך לספק הפתעות: הבוקר ביקשה התביעה לשנות את סדר הדיונים ולדון בפרשיית 'ראשונטורס' לפני הפרשיות האחרות • הסנגוריה מתנגדת • השופטים יכריעו ביום חמישי

דרמה במשפט אולמרט: התביעה רוצה לדון תחילה על 'ראשונטורס'

התפתחות מפתיעה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. בטוויסט מפתיע ביקש הבוקר (ג) פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל, משופטי בית המשפט המחוזי בירושלים לשנות את סדר העדים במשפט ולפתוח בפרשת 'ראשונטורס' במקום בפרשות 'מרכז ההשקעות' ו'מעטפות הכסף' של טלנסקי.

הסיבה לבקשה החריגה לא פורטה בבקשה, וזו נומקה בהסבר הלקוני משהו, כי בשל התפתחות בפרשה מבקשת הפרקליטות לדחות את העדות בפרשת מרכז ההשקעות.

כצפוי, התנגדו פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר לבקשה החריגה, והשופטים החליטו לקיים ביום חמישי דיון על ההתפתחויות, כדי לברר כיצד לנהל את המשך המשפט.

אנשי הסנגוריה הגיבו בזעם לבקשה, ולטענתם מדובר בחלק מסחבת ובפגיעה בזכויות הנאשמים.

"שוב אנחנו מוצאים עצמנו משתאים לנוכח התנהלות רשויות אכיפת החוק, שמזדרזות להגיש כתב אישום, נכנסות לתסבוכת ומנסות לשנות סדרי עולם ומשפט כדי לצאת מזה. הפרקליטות לא למדה דבר מפרשת העדות המוקדמת של טלנסקי, שהתבררה כפארסה אחת גדולה, וכעת חוזרת על עצמה שוב", אמר יועץ התקשורת של אולמרט.

היום גם שב לאולם הדיונים סגן פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אורי קורב, לראשונה מאז הוצא לפני כחודש וחצי לחופשה מאולצת, לאחר שהטיח ביקורת קשה בשופטי המדינה. פרקליט המדינה משה לדור קיבל את התנצלותו ואפשר לו להשתתף שוב בדיוני התיק. בתחילת הדיון התנצל עו"ד קורב שוב, בפני השופטים על הדברים שאמר. בין דבריו אמר קורב, כי "חלק גדול מהשופטים בישראל הם חמורים גדולים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד