י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היום שאחרי הבית הלבן

ג'ארד קושנר מתכנן לגייס הון עתק בישראל

החברה של ג'ארד קושנר מתכננת לגייס 100 מיליון דולר באגרות חוב בישראל עם סיום תפקידו כיועץ לנשיא למזרח התיכון | חברת קושנר מחזיקה בנכסים אמריקניים בשווי של מיליארדי דולרים - דירות, בנייני משרדים ומסחר

ג'ארד קושנר מתכנן לגייס הון עתק בישראל
ג'ארד קושנר צילום: יונתן זינדל פלאש 90

עסקי הנדל"ן המשפחתי של ג'ארד קושנר מתכוונים לגייס הון של לפחות 100 מיליון דולר דרך שוק האג"ח בישראל, כך עולה ממסמכים שהוגשו בסמוך לסיום כהונתו כיועצו העיקרי של הנשיא דונלד טראמפ בישראל ובמזרח התיכון.

ה'וול סטריט ג'ורנל', שדיווח לראשונה על הידיעה ביום שלישי, אמר כי החברה של קושנר תמכור את אגרות החוב בבורסה בתל אביב. "לחברה שנים של הצלחה בעבודה עם מוסדות ישראליים כלווים ושותפים", כך צוטט דובר החברה.

חברת קושנר מחזיקה בנכסים אמריקניים בשווי של מיליארדי דולרים - דירות, בנייני משרדים ומסחר. כזכור קושנר עצמו מכר את מרבית חלקו בחברה לבני המשפחה בתחילת כהונתו כיועץ של טראמפ. על פי הדיווח, מכירת אגרות החוב צפויה להתרחש במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021.

הוול סטריט ג'ורנל מדווח, כי הם לא הצליחו לקבל את תוכניות החברה של קושנר, אך שיערו כי החברה צפויה לאגור מזומנים בציפייה לגל של הזדמנויות נדל"ן בעלות נמוכה שתגיע לשוק עקב מגפת הקורונה.

החברה תידרש למסור גילוי תקופתי לבורסה בת"א, ולהיות כפופה לבדיקת רשויות ניירות הערך וסוכנויות הבורסה בישראל.

החברה של קושנר הייתה בעבר מושקעת במוסדות פיננסיים ישראליים, כמו בנק לאומי, בנק הפועלים, בית ההשקעות פסגות וקבוצת הראל.

קושנר ואביו צ'רלס מכירים את ראש הממשלה בנימין נתניהו במשך עשרות שנים, ראש הממשלה אף שהה פעם בביתם וישן בחדר השינה של ג'ארד לפני כמעט שלושה עשורים.

ג'ארד קושנר אגרות חוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד