ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"בגלל הקורונה"

היעד של נתניהו לניצחון: 40 מנדטים לליכוד

לא פחות: אם היה נדמה כי נתניהו והליכוד מדשדשים בסקרים האחרונים סביב ה-20 מנדטים, בפרט על רקע העריקות הכואבות, הרי שבהקלטה שפורסמה אמש נשמע נתניהו מציב את היעד לבחירות הנוכחיות | לדבריו, 40 מנדטים לליכוד זה ניצחון בר השגה שאף יקל עליו להקים ממשלה 

היעד של נתניהו לניצחון: 40 מנדטים לליכוד
בנימין נתניהו מצביע בבחירות צילום: Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה ניצב הפעם יותר מפעמים קודמות בקרב חייו, מול רוב פוליטי שיכול להקים ממשלה גם ללא הרשימה המשותפת, ראש הממשלה מתייצב אמש מול ועדת החוקה של הליכוד, דורש ומקבל 6 שריונים ומציב את היעד בבחירות.

ליאור קינן פרסמה אמש ב׳ערוץ 13׳ הקלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו מתוך הדיון הסגור, בה הוא מציב את היעד של הליכוד לזכות ב-40 מנדטים, דבר שיקל עליו להמשיך בכס ראש הממשלה.

"הקורונה הזניקה אותנו ל 40 מנדטים, כשחשבו שאנחנו פתרנו את הבעיה, התחלנו לרדת שהתברר שהמחלה חזרה, 500 נדבקים ביום, 1000 עוקבים ביום, ואז איבדנו בחזרה את אותם 10 מנדטים", פתח ראש הממשלה.

בדבריו הוא הסביר את הירידה, "יש בעיות עם בעלי העסקים שאנחנו צריכים לעזור להם".

כפי שפורסם נתניהו דרש וקיבל 6 שריונים ב-40 המקומות הראשונים, לדבריו, "אם אנחנו נרצה לחזק את הרשימה שלנו לשמור את ה 40 (מנדטים)".

נתניהו העריך, "ואני יודע שאנחנו נביא את זה לא על אף הקורונה, אנחנו נביא את זה בגלל הקורונה", תוך שהוא חותר ליעד של 40 מנדטים שבוודאי אם יבואו, אלה יהיו על חשבון גדעון סער, ימינה ואף סיעת ש״ס.

ביבי נתניהו ליכוד בחירות 2021 קורונה גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד