י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תנופת בריאות באחיסמך

נפתחה מרפאת מכבי בגני איילון - אחיסמך

בהשתתפות המרא דאתרא הגרח"א ברוידא שליט"א, רב אב"ד דבני-ברק הגרש"צ רוזנבלט שליט"א, רב קהילת הפרושים – עדת ירושלים הרה"ג שלמה ולדנברג שליט"א, רב קהילת 'דרכי שמואל' הרה"ג עופר שמאי היימן שליט"א, ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל, מנכ"ל מכבי יזמות מר ציון אוליאל, מנהל התפעול של מכבי במחוז מר רונן דוידוביץ, חבר מועצת העיר לוד אריה לוי, מנהל תחום חרדים בעיריית לוד בני סיתאלכיל, הנהלת המחוז והנהלת המרחב במכבי, התקיים טקס הפתיחה החגיגי ומעמד קביעת המזוזות של המרכז הרפואי בשכונת גני איילון – אחיסמך. המרפאה, שנפתחה בעיצומם של ימי החנוכה, תספק את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר לטובת תושבי שכונת גני איילון. ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "זהו יום חג לתושבי השכונה ולנו כארגון הבריאות המוביל"

נפתחה מרפאת מכבי בגני איילון - אחיסמך
קביעת מזוזה במרפאה צילום: יח"צ

מכבי מוסיפה להתרחב עם פתיחת מרפאה חדשה בשכונת גני איילון באחיסמך, שנפתחה לטובת התושבים חברי מכבי. המרפאה מהווה בשורה משמעותית עבור תושבי השכונה, והיא תעניק שירותי בריאות מתקדמים לחברי מכבי. בטקס רב רושם במעמד המרא דאתרא, רבני הקהילות וחברי הנהלת מכבי, המרפאה נפתחה לראשונה ונקבעו בה מזוזות.  

את טקס חנוכת הבית וקביעת המזוזה, שנערך בהשתתפות רבנים, בכירים ואישי ציבור, פתח מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר שציין בהתרגשות "זהו יום גדול ומשמח לתושבי השכונה ולמכבי", מדובר בבשורה משמעותית שתקדם את תחום הבריאות ותוביל שירותי רפואה נגישים לטובת התושבים". ר' משה שלזינגר הזכיר בדבריו את הרב מיכה רוטשילד, ממייסדי השכונה ובנו של מייסד 'מעייני הישועה' ד"ר משה רוטשילד, שפעל רבות לביסוסה וקידומה של אחיסמך.  

באותה הזדמנות הודה ר' משה שלזינגר לרבני הקהילות על הגעתם לאירוע, וכיבד את המרא דאתרא, הגרח"א ברוידא שליט"א, לשאת דברים. בדבריו, ציין המרא דאתרא כי הוא נמנה על חברי מכבי המרוצים, וכי פתיחת המרפאה החדשה מהווה בשורה משמחת. עוד אמר הגרח"א כי הסניף החדש יביא ברכה ותועלת לחברי מכבי, ושיבח את פעילותה הרבה לטובת תושבי השוכנה של מנהלת המרחב הגב' מלי מזרחי. בנוסף בירך את מינויו של ר' משה דיסלדורף למתאם קשרי הקהילה של מכבי בשכונה.


הפתיחה החגיגית • קרדיט: יח"צ

לאחר מכן כיבד ר' משה שלזינגר את הגרש"צ רוזנבלט שליט"א, רב אב"ד דב"ב בנשיאת דברים. הרב שיבח את הפעילות של מכבי, ציין כי הוא נהנה מהשירותים המתקדמים והודה לר' משה שלזינגר על עשייתו הענפה לטובת התושבים. עוד הוסיף הגרש"צ ואמר כי הוא סמוך ובטוח שהתושבים יהנו מהסניף המפואר והשירותים המותאמים, וכי הוא מודה להנהלת המחוז והמרחב על תרומתם בקידום שירותי הבריאות בשכונה.

מנהלת המרחב, גב' מלי מזרחי, הודתה להנהלת המחוז על עשייתם ותרומתם בקידום הסניף החדש. "היום אנחנו מברכים על פתיחת המרפאה החדשה שהגיעה לישורת האחרונה ותתחיל להעניק שירותים מתקדמים לחברי מכבי. בהזדמנות אני רוצה להודות להנהלת המחוז על פעילותם הברוכה, לכל צוות המרחב שנרתם רבות לטובת המרפאה ולקדם בברכה את ר' משה דיסלדורף שישמש כמתאם קשרי קהילה ומצטרף לצוות המרחב המסור. בנוסף אני רוצה להודות לאלי דייטש על פועלו הרב לטובת הקמת המרפאה בשכונה"

לאחר מכן נשא דברים ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, שברך את הנהלת מכבי על עשייתם למען תושבי העיר. "אני רואה את ההשקעה האדירה של מכבי בעיר שעכשיו באה לידי ביטוי בפתיחת המרכז הרפואי החדש. בהזדמנות זו אני קורא להנהלת מכבי לקדם קורסים להחייאה כדי למנוע מקרים מצערים, וגאה על ההחלטה להוביל בשכונה חיוב להחזקת מכשיר החייאה בכל בניין. אני מברך על המאמצים המשותפים שמקודמים בעיר וכעת, עם פתיחת המרפאה החדשה שתשרת את התושבים, אני מוקיר את ההשקעה של מכבי והמשאבים הרבים שמוקדשים לעיר לוד".

את האירוע חתם בנשיאת דברים ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל. ״אני נרגש להיות כאן יחד עם כולם במעמד חשוב זה של פתיחת המרכז הרפואי של מכבי בלב שכונת גני איילון. אסטרטגיה שלנו במכבי - ארגון הבריאות הטוב ביותר, היא להרחיב את פריסת השירותים שלנו ולהנגיש אותם לקהילה שלנו. פתיחת המרפאה החדשה היא בשורה גדולה עבור תושבי השכונה שיקבלו כעת שירות מקצועי ומסור בקרבת הבית. אני מודה למר רביבו, ראש העיר, לרבנים - השותפים שלנו לדרך, ולכל מי שיחד איתנו עבד ללא לאות על מנת להקים את המרפאה הזו".

ראש המחוז הודה לצוותים הרפואיים ולהנהלת המחוז והמרחב. "אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק ביוזמה הזאת, ובפרט לר' משה שלזינגר שמלווה את מכבי על כל צעד ושעל, ולמר רונן דוידוביץ והצוותים במחוז. ברוך שהחיינו וקיימנו לזמן הזה כמו שנהוג לברך בימים אלה".

לאחר נשיאת הדברים, כובדו המרא דאתרא הגרח"א ברוידא שליט"א, הגרש"צ רוזנבלט שליט"א וראש העיר עו"ד יאיר רביבו, בקביעת המזוזות בסניף החדש. הם איחלו בריאות איתנה לכולם ושירבו השמחות. מיד לאחר מכן מתאם קשרי הקהילה החדש, ר' משה דיסלדורף, הודה לכולם על הזכות להיות נציג הקהילות באחיסמך ולקדש שם שמים.   

פתיחת המרפאה החדשה, לצד המינוי וההתפתחות המרשימה, יובילו את תחום הבריאות בסטנדרטים חדשים של שירות ומעטפת בריאות כוללת.

אחיסמך מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד