י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בית אירוח מבוקש

בית קניגסברג קרעסטיר סמוך לקברו של רבי ישעיה'לה זיע"א

בשורה טובה ומשמחת לרבבות אלפי ישראל העולים בהמוניהם במשך ימות השנה לציון הקדוש של הרה"ק רבי ישעיה'לה מקרעסטיר זיע"א

בית קניגסברג קרעסטיר סמוך לקברו של רבי ישעיה'לה זיע"א
בבית קניגסברג קרעסטיר צילום: שלומי טריכטר

מזה חודשיים שאני שומע על הקמת בית האירוח בקרעסטיר במעגלים רבים בציבור וממספר מדינות שונות, החלטתי לצאת ולבדוק את הרקע להקמת הפרויקט ולברר פרטים ישירות מהיזם.

הבנתי שעורך הדין שמלווה את הפרויקט הוא עורך הדין משה אוסדיטשר, קונסול מדינת זימבבואה בישראל, פניתי אליו וקיבלתי ברצון את מספר הטלפון של היזם, אוהד הראל.

היזם נענה וקבע להיפגש במשרדו ברחוב בר כוכבא 16 בני ברק, בית נועה, וללא דיחוי נפגשנו במשרדי קבוצת הראל.

רוצים ליצור קשר ולקבל מידע נוסף? לחצו כאן>>>

ספר לי קצת מה אתם עושים בקבוצת הראל ואיך אתה קשור להונגריה?

אוהד הראל היזם: קבוצת הראל מתמחה בליווי משקיעים בהשקעות בחו"ל כבר שנים רבות, בשנים האחרונות אנחנו פועלים בבודפשט שבהונגריה, וכיום מנהלים בחברת הניהול שלנו למעלה מ-130 נכסים בעיר בודפשט עבור משקיעים שלנו מישראל, כך אנחנו מלווים את ההשקעות מרגע איתור הנכס רכישתו ורישומו בטאבו ההונגרי על שם הרוכש דרך שיפוץ וריהוט הנכס ועד להשכרת הנכס וניהולו.

חברת קניגסברג פנתה לקבוצת הראל לצורך הקמת הפרויקט בקרעסטיר וזאת בעבור המקצועיות והידע רב השנים בעולם הנדל"ן, כך למעשה נולד הפרויקט שחלקו מתחם עסקי וחלקו מתחם של חסד.

בית קניגסברג על שם הרה"ח ישעיה קניגסברג ורעייתו מק"ק אונגוואר שנעקדו באושוויץ על ידי הנאצים הארורים יימח שמם עם כל משפחתם בשנות הזעם השם יקום דמם.

שיהא לזכרם ולעילוי נשמתם ולזכרון עולם במקום אשר רבבות אלפי ישראל פוקדים את הציון הקדוש של רבי ישעייל'ה בן ר' משה מקרעסטיר זיע"א ושופכים את צקון לחשם לאבינו שבשמיים לישועת הכלל והפרט.

במקום יוקם בעזהי"ת בית הארחה המורכב משני מתחמים, הראשון מתחם לאירוח בלבד, זהו המתחם העסקי, והשני מתחם לחסד ממקום של נתינה ותרומה לעילוי נשמת ישעיה קניגסברג ורעייתו רוזה קניגסברג לבית גרינפלד, על כן נרכשו שתי קרקעות, קרקע אחת בכביש הראשי של קרעסטיר שזה הרחוב בו ממוקם ביתו של רבי ישעיילה, במתחם זה יהיה האירוח, וקרקע שניה במעלה ההר, במקום הכי קרוב לקברו של הצדיק, קרקע לבניה בבעלות פרטית, שם ייבנה מתחם החסד, כולל אולם וחדר אוכל שיוכלו לקלוט המוני בית ישראל גם בשבתות ובחגים חצרות חסידים וקהילות קודש שיוכלו להתארח במקום בתנאים המתאימים למוסדות התורה.

בנוסף ייבנה במתחם בעזהי"ת בית מדרש לתורה ולתפילה ומקוואות טהרה אשר ישרתו את ציבור הבאים למקום קדוש זה על פי ההידורים הידועים של מרן הרב ברנדסדורפר בעל ה"קנה בושם" זצוק"ל כפי שהנהיג בחיי חיותו במקוואות המהודרות בעיר הקודש ירושלים שיהא מהודר ומותאם לכל שכבות הציבור בהכוונתו ההלכתית של בנו הפוסק הידוע הגאון רבי משה ברנדסדורפר שליטא, גאב"ד "היכל הוראה" בארץ הקודש.


מימין: היזם אוהד הראל, עורך הדין משה אוסדיטשר, המשפטן רועי אוסדיטשר, איש החסד הרב חונא דייטש, הרה"ג רבי משה קירשנבוים מרבני "היכל הוראה", הפוסק הנודע הגר"מ ברנדסדורפר שליטא גאב"ד "היכל הוראה" בארץ הקודש, בזמן קבלת הנחיות הלכתיות לבניית המקווה וכשרות המקווה • קרדיט: שלומי טריכטר

מה החזון של בית קניגסברג?

אוהד הראל היזם: לאחר התייעצות בנוגע לכמויות ההגעה של הציבור החרדי להונגריה עם חבר יקר, הרב שמואל רסקין, מנהיג הקהילה היהודית בבודפשט ומקים בית חב"ד, התייעצות בנוגע לתיירות החרדית בישראל עם מנדי ריינץ, בעל משרד לייעוץ מס ממש בסמוך למשרדי קבוצת הראל, ועוד רבים וטובים אנו יודעים שקיימות משפחות רבות בישראל אשר מעוניינות לצאת לסוף שבוע, נוסעות למשל לצפת בעלות של למעלה מ-20,000 ₪ למשפחה, כשבבית קניגסברג מארחים משפחה מישראל כולל טיסות ואירוח בפחות מחצי מהעלות הזו.

בית קניגסברג יפעיל שירותי נסיעות לקברי צדיקים בהונגריה והסביבה, כמו ליסקא, קאליב, אוהעל, ראצפערט, מאד, דעברעצין, מישקולץ, בעסערמין, וכדומה, וכן אטרקציות אשר יכולות להתאים למשפחה החרדית, וממוקמות עד שעה נסיעה מקרעסטיר וכך ניתן ליהנות מחופשות לכלל הציבור החרדי במקום בעל צניעות וכשרות, ובנוסף לבקר בפארקים, שמורות טבע, מוזיאונים, פארקים לילדים עם מתקני חבלים, יערות ואגמים, אפילו אתר סקי ממוקם כ-40 דקות נסיעה מקרעסטיר.

כמובן שאנחנו נספק בעזהי"ת שירותי הסעות באמצעות מספר שאטלים שיצאו לקברי צדיקים ולכל האזור היפיפה, יעשו הסעות משדות התעופה לכפר וחזרה לשדות התעופה, אפילו יהיה שאטל אחד שכל תפקידו יהיה להסיע אנשים בין שלוש נקודות קבועות בקרעסטיר במהלך כל היום והלילה, בין מתחם האירוח, מתחם בית הכנסת והמקוואות, ומתחם הקבר של הצדיק רבי ישעייל'ה קערסטירר זצ"ל.

בסיום בניית הפרויקט אנחנו נקים אתר אינטרנט אשר ישמש מוקד הזמנות ישיר, בשפה עברית, אנגלית ויידיש, ונעשה לאתר מיתוג ופרסום בכל העולם לצורך מינוף התיירות החרדית.

ראיתי שפרסמתם בחודשיים האחרונים גם אפשרות להשקעה, במה מדובר?

אוהד הראל היזם: כן, הוצאנו פרסום להשקעה נמוכה ואטרקטיבית במיוחד לכל בעל זכות, זה גיוס ראשוני שאנחנו כבר עומדים בסיומו, בקרוב נתחיל בגיוס השני למספר קטן של משקיעים בהרשמה מוקדמת, כמובן שכל הכספים יעברו באמצעות חשבונות נאמנות בליווי משרד עורך הדין משה אוסדיטשר, ובהסכמים חתומים מול חברה ישראלית בליווי בטוחות.


בבית קניגסברג קרעסטיר • קרדיט: שלומי טריכטר

כל בעל זכות יהיה זכאי לשתי זכויות, זכות ראשונה היא  הזכות לרווחים מול בית קניגסברג מתוך הרווחים של בית האירוח, וכשבנינו את התכנית העסקית בצורה פסימית מאוד, הגענו לתשואות גבוהות במיוחד למשקיעים.

 הזכות השנייה היא הזכות לאירוח, לכל בעל זכות תהיה הזכות לקבל 5 לילות בכל שנה בחדר של עד 4 מיטות לשימושו האישי ולכל מי מטעמו, הזכות אינה כוללת מזון אלא לינה בלבד, וזכות הזו אינה ניתנת לשימוש בשבתות בחגים וביארצייט, אלא בימי ראשון עד חמישי, וזאת משום שאנחנו רוצים שבעלי הזכויות שלנו ירוויחו אתנו בהשקעה אפקטיבית כמה שיותר, כמובן שאין תשלום אחזקה כמו שקיים ביחידות נופש.

לכל בעל זכות שתי זכויות, אחת לרווחים ואחת לאירוח, כאשר המטרה בגיוס המשקיעים היא לייצר רשת קטנה של שותפים אשר יהיו מליצי יושר ובעבור העובדה שהם מקבלים רווחים מתוך רווחי בית קניגסברג, יהיה להם כדאי לשלוח חברים ובני משפחה מתוך המעגלים שלהם, תחשוב לצורך הדוגמא שיש לי 40 בעלי זכויות במגוון קהילות כמו בני ברק, ירושלים, בית שמש, אלעד, אנטוורפן, לונדון, ניו יורק וכדומה, שכל אחד דואג לפרסם למשל רק עבור 10 אנשים בשנה, כך מגיעות לבית קניגסברג 400 משפחות נוספות בכל שנה להתארח, זה פרסום קל ואפקטיבי.

כדי להיכנס להשקעה כבעלי זכויות ניתן לפנות לטלפון מספר 0543239864.

מי בפועל יהיה מעורב וינהל את בית קניגסברג?

אוהד הראל היזם: קבוצת הראל החברה שבבעלותי בונה בפועל את המתחם, חברת קניגסברג תורמים את מתחם החסד לשובע, בית מדרש ומקוואות טהרה, כמו שאמרתי בית קניגסברג יהיה תחת פיקוח רוחני והלכתי של הפוסק הגר"מ ברנדסדורפר שליטא, בפרויקט מעורב איש חסד מלא נתינה, חונא דייטש, צדיק שאהבתו לקרעסטיר ולרבי ישעיילה ידועה לכל, חונא ייקח על עצמו את החגים בבית המדרש, לעיתים גם יעלה לחזנות, תהיינה משפחות שינהלו את המתחם בשכר ויגורו בו, עבור קבלת הקהל, ניהול תחזוקה שוטפת, עבודת בלנית, ניהול הניקיונות וניהול חדר האוכל וכמובן הכל ייעשה על פי הפסיקות של הרב ברנדסורפר.

בית קניגסברג תורמים את המתחם עבור החסד לשובע על פי דרכו של רבי ישעייל'ה, כמובן שאם מישהו ירצה לתרום תרומה שתיכנס לבניית בית המדרש לתורה ותפילה, בניית מקווה גברים, מרכז טהרה, או אוצר הספרים  ניתן ליצור קשר עם מספר הטלפון 0524873770.

בית קניגסברג קרעסטיר יספק שירות גבוה ואיכותי עבור תיירות וחופשות לציבור החרדי כולו, בתקווה ובתפילה להשי"ת שזו תהיה הסנונית הראשונה ברשת של בתי אירוח ביעדים נוספים.

רוצים ליצור קשר ולקבל מידע נוסף? לחצו כאן>>>


מימין: היזם אוהד הראל, עורך הדין משה אוסדיטשר, המשפטן רועי אוסדיטשר, איש החסד הרב חונא דייטש, הרה"ג רבי משה קירשנבוים מרבני "היכל הוראה", הפוסק הנודע הגר"מ ברנדסדורפר שליטא גאב"ד "היכל הוראה" בארץ הקודש, בזמן קבלת הנחיות הלכתיות לבניית המקווה וכשרות המקווה • קרדיט: שלומי טריכטר



קרעסטיר רבי ישעיה מקרעסטיר הרב משה ברנסדרופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד