ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הוזלת מכשירי אפל

נגיסה בתפוח: הבשורה שתוזיל את מחירי האייפונים

בשורה משמחת לקהל הלקוחות הישראלי • רשת מחסני חשמל הודיעה כי תעמיד נקודות מכירה רשמיות של מוצרי אפל בסניפי החברה, מה שעשוי להוזיל משמעותית את מותגי החברה העולמית בארץ

נגיסה בתפוח: הבשורה שתוזיל את מחירי האייפונים
אייפון צילום: unsplash

מהפכת הצרכנות בישראל נמצאת בשיאה.

חברות רבות נכנסו למשק בשנים האחרונות, מה שיצר תחרות בין העסקים והגדיל את ההיצע, כאשר מי שנהנה מכך בראש ובראשונה הוא כמובן קהל הלקוחות הישראלי, שעל ידי יצירת התחרות ופתיחת השוק, יכול לרכוש מוצרים רבים במחירים מוזלים.

אחת מחברות הדגל בעניין הזה, היא רשת מחסני חשמל, הנחשבת למותג מוביל בשוק מוצרי החשמל בישראל כשהיא משווקת מוצרים של חברות רבות, במחירים הזולים ביותר בישראל.

כעת מתברר כי מהפכת המחירים שמובילה הרשת, מקבלת גושפנקא נוספת.

הרשת הוציאה הודעה רשמית ובה היא מבשרת כי לאחר שהפכה לפני כשלוש שנים למשווקת רשמית של מוצרי אפל בישראל, כעת היא הולכת להעמיד נקודות מכירה רשמיות של המותג העולמי במגוון סניפיה הפרוסים ברחבי בארץ, בהן יהיה ניתן להשיג את מבחר מוצרי ענקית הטכנולוגיה. מה שעשוי להוזיל משמעותית את מחיריה בארץ.

בישראל קיים קהל לקוחות נאמן וגדול של חברת אפל, שאץ לקנות כל מוצר חדש שמשיקה החברה, בין אם מדובר באייפון חדש, אוזניות, שעונים חכמים ועוד ועוד.
לכן, הצעד של רשת מחסני חשמל מהווה בשורה של ממש עבורם.

מרשת מחסני חשמל נמסר: "אנו שמחים להמשיך להוביל את מהפכת המחירים בענף מוצרי החשמל. אנו צופים כי קהל הלקוחות של אפל בארץ רק ילך ויגדל לאור המהלך, כך שהציבור הרחב יוכל ליהנות מהמוצרים האיכותיים ביותר, בעלויות הנמוכות ביותר".

אייפון אפל מוצרי חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד