י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בלב ים

צפו: הסירה כמעט טבעה, ארבעת הדייגים חולצו

כוח השיטור הימי הוזעק הלילה אל מול חופי עתלית לאחר שסירה ועליה ארבעה דייגים נקלעה למצוקה וכמעט טבעה בלב ים | בתום שעה ארוכה הצליחו השוטרים לחלץ את הארבעה ולהשיבם לחוף מבטחים | צפו בחילוץ

צפו: הסירה כמעט טבעה, ארבעת הדייגים חולצו
חילוץ הדייגים בלב ים צילום: דוברות המשטרה

ארבעה דייגים תושבי חיפה שיצאו הלילה לדייג מול חופי עתלית, נקלעו למצוקה לאחר שהמנוע כבה ומים החלו לחדור לסירת הדייג בלב ים. הם וחולצו על ידי כוח השיטור הימי

האירוע התרחש הלילה סמוך לחצות באזור חוף עתלית, אז התקבל במשטרה דיווח בדבר חשש לחייהם של 4 דייגים שנסחפו אל עומק הים בסירת דייג, לאחר שאלה אותתו לעזרה ודיווחו כי נמצאים במצוקה.

צוות השיטור הימי של מחוז חוף פתח בסריקות אחר סירת הדייג בעומק הים עד לאיתורם, כ 3.5 ק"מ מחוף עתלית. בתום בחינה מקצועית, הוחלט לגרור את סירת הדייג באמצעות ספינת השיטור הימי, לאחר שנמצא כי המנוע של הסירה האזרחית חדל לפעול וללא יכולת שיוט אל החוף באופן עצמאי.

כאמור, שוטרי היחידה המשטרתית חילצו את ארבעת הדייגים, תושבי חיפה בשנות ה-30 לחייהם יחד עם הסירה שנגררה אל חוף עתלית.

בעקבות המקרה, במשטרה שבים ומדגישים את חשיבותו של שייט נכון ובטוח. במשטרה ממליצים לצאת לשייט עם שותפים תוך הצטיידות באמצעי תקשורת. בנוסף, יש להשאיר איש קשר מחוץ למים – לדיווח בעת הצורך. נשיאת מכשיר טלפון נייד במתקן אטום למים, גלישה רוחבית לקו החוף במרחק הנדרש, המאפשרת חזרה עצמאית בעת הצורך.

חילוץ שיטור ימי דייגים טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד