י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בצל החשש ממחסור

בשבוע הבא: מיליון חיסונים של מודרנה יגיעו לישראל

בעוד ישראל ניצבת במקום הראשון בעולם בחיסוני קורונה, עומד החשש כי כמות החיסונים הקיימת בישראל תגרום לעצירת המבצע | היום מדווח כי כבר בשבוע הבא יגיעו לישראל מיליון חיסונים של חברת מודרנה | נתניהו: "נמשיך ככה ונצא ראשונים מהמגפה"

בשבוע הבא: מיליון חיסונים של מודרנה יגיעו לישראל
החיסון לקורונה של חברת מודרנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע השמועות אודות המחסור הצפוי במנות חיסון נגד קורונה וכוונת משרד הבריאות להשהות את מבצע החיסונים "לתת כתף" למשך כעשרה ימים בחודש הבא, הוקדמה הגעת כמות גדולה של חיסונים שיגיעו לארץ כבר בשבוע הבא.

על פי הדיווח של יואב אבן בחדשות 12, מיליון מנות חיסון של חברת מודרנה צפויים להגיע לישראל כבר בשבוע הבא, לאחר שהוקדמה הגעתם מחודש מרץ.

כזכור, אתמול דווח כי משרד הבריאות לא חזה את ההיענות של האזרחים לבוא ולהתחסן ועל כן הוחלט להקפיא את מבצע החיסונים למשך עשרה ימים בחודש הקרוב עד להגעת מלאי חדש.

מוקדם יותר דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כ 11 ימים בלבד מאז שהחל מבצע החיסונים, 800 אלף אזרחים התחסנו עד כה, מה שמציב את ישראל במקום הראשון בעולם במספר המתחסנים לקורונה.

במקום הראשון פר חיסון לנפש נמצא היישוב הדרומי ערד, ובמקום הראשון במספר המתחסנים הכללי נמצאת העיר תל אביב. היישובים החרדים בתחתית הרשימה, אולם גורם במשרד הבריאות אמר ל'בחדרי' כי זה נובע ממספר נמוך של אוכלוסייה מבוגרת ביישובים אלו. "ממוצע המבוגרים באוכלוסייה החרדית שמתחננים לקורונה הוא הגבוה בארץ", אמר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "יותר מ-150,000 ישראלים קיבלו אתמול חיסון, סך הכול חוסנו כבר 800,000 ישראלים נגד הקורונה. אלופי העולם! נמשיך ככה ונצא ראשונים מהמגפה, נפתח את הכלכלה שלנו ונחזור לחיים".

קורונה חברת מודרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד