ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"החזון הנועז של המנהיגים"

הדיפלומטית היהודייה מבחריין: "שיפצנו את בית הכנסת, מחכים לכם"

דיפלומטית יהודיה-בחריינית. שכיהנה כשגרירת בחריין בארצות הברית מספרת על שיפוץ בית הכנסת החדש שיפתח בקרוב למבקרים | "נערכים לקבל את פניהם של תיירים יהודים חדשים, יגיעו הרבה מאד תיירים שיבקרו אצלנו בשנה הקרובה"

הדיפלומטית היהודייה מבחריין: "שיפצנו את בית הכנסת, מחכים לכם"
בית הכנסת בבחריין צילום: באדיבות המצלם

הודא עזרא נונו, פוליטיקאית ודיפלומטית יהודיה-בחריינית. שכיהנה כשגרירת בחריין בארצות הברית בין יולי 2008 לסוף 2013 אומרת כי היא כבר מצפה בקוצר רוח ליהודים שיגיעו לממלכה.

הודא עזרא נונו לשעבר שגרירת בחריין בארצות הברית, אמרה כי שנת 2021 יהיה מרגש עוד יותר מההיסטוריה שנעשתה בשנת 2020, "ההשפעה של הסכמי אברהם תצא לפועל ותפרח".

"בבסיס ההסכם הזה עומד הרצון ליצור מזרח תיכון שבנוי על שלום ושגשוג עבור כולנו", אמרה נונו לאתר Jerusalem post. "אני מאמינה שהשותפויות ההולכות וגדלות בין בחריין וישראל יובילו לשלום בר קיימא באזור. בשנה הקרובה נראה שיתופי פעולה בענפי העסקים, הבריאות, החינוך, הנסיעות והתיירות, אשר יביאו עוד יותר את החזון הנועז של המנהיגים שלנו למציאות שהם חולמים עליה".

נונו הוא חברה בקהילה היהודית הקטנה וההיסטורית של בחריין. לדבריה, השנה החדשה תהיה חשובה לקהילה. "אנו מתכננים לפתוח את בית הכנסת החדש ששופץ רק לאחרונה, התחלנו בתהליך של שיפוץ בית הכנסת לפני הכרזה על הסכמי אברהם, אך כעת השיפוץ הוא משמעותי, בגלל שאנו נערכים לקבל את פניהם של תיירים יהודים חדשים, יגיעו הרבה מאד תיירים שיבקרו אצלנו בשנה הקרובה".

נונו מציינת את המלון הראשון בממלכה - ריץ קרלטון במנאמה - שמציע אוכל כשר, "אנחנו עובדים עם מלונות רבים אחרים להכניס אוכל כשר בשנה החדשה", אמרה. "אנו מצפים לקבל את פניכם, מחכים לכם".

בחריין בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד