כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

ביטוח תאונות אישיות: אתה חייב את זה לעצמך ולמשפחה

ביטוח תאונות אישיות ידאג שתהיה מכוסה בכל מקום, בכל שעה ובכל ימות השנה על כל צרה שלא תבוא. כל הפרטים בכתבה שלפניכם

ביטוח תאונות אישיות: אתה חייב את זה לעצמך ולמשפחה
יוסי ימפל - דוברות זק"א

נתון מזעזע שפורסם לאחרונה מצביע על כך שבכל שנה נפגעים בישראל מעל ל-200 אלף בני אדם בתאונות. מתוכם כ-50 אלף נפגעים בתאונות דרכים, ועוד עשרות אלפים אחרים נפגעים ומגיעים עד כדי אשפוז בגין כוויות, נפילות, תאונות בבית, פעילות ספורטיבית ועוד.

כל אדם בר דעת צריך לשאול את עצמו: ומה אעשה אילו לי יקרה דבר שכזה? כיצד אתפקד? כיצד אפרנס את משפחתי? מי יטפל בי? מי ידאג לצרכי? כיצד אוכל לעשות את הפעילויות הבסיסיות, כמו קניות בסופר השכונתי, במקרה של רגל שבורה או ריתוק למיטה למספר ימים?

זו בדיוק הסיבה שבגינה חשוב לרכוש ביטוח תאונות אישיות לך ובשביל כל המשפחה. ביטוח תאונות אישיות הינו ביטוח שמכסה את ההוצאות הכבדות שעלולות להיגרם במקרה של נזק גופני כתוצאה מתאונה אישית. בזכות ביטוח תאונות אישיות אתה תדע כי יהיה מי שיעזור לך במצב החדש, גם באופן זמני, ולהמשיך באותה רמת חיים שלפני התאונה.

ביטוח תאונות אישיות תקף כמעט בכל מקום בעולם, 365 ימים בשנה, 24 שעות ביממה. ההצטרפות לתוכנית אינה דורשת בדיקות רפואיות או מילוי שאלונים רפואיים ארוכים והפיצוי ישולם בנוסף לכל ביטוח אחר שכבר עומד לרשותך. פוליסת הביטוח מותאמת לכל אחד לפי צרכיו; כוללת חמישה מסלולים לבחירה ומיועדת להגן ולהבטיח פיצוי כספי במקרה של תאונה.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח תאונות אישיות כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח תאונות אישיות מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד