י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בניגוד לתחזיות

שירות התעסוקה מסכם: עוד אלפי דורשי עבודה

בניגוד לדיווחים הרבים על מובטלים רבים, היושבים בביתם ואינם מעוניינים לחזור לשוק העבודה לאור המענקים ודמי האבטלה דווחו בלשכת התעסוקה כי מתחילת השבוע נרשמו בסך הכל 35,369 דורשי עבודה חדשים, 5,205 מהם ביממה האחרונה

שירות התעסוקה מסכם: עוד אלפי דורשי עבודה
אילוסטרציה צילום: unsplash

נגיף הקורונה המשתולל בעולם כבר מעל לשנה הביא אותו השלכות כלכליות אדירות, כאשר עסקים רבים מתמוטטים בזה אחר זה בעקבות ההגבלות וההרחקות הנדרשות למיגור הנגיף.

במקביל לדיווחים על צעירים רבים שאינם מעוניינים לחזור לשוק העבודה לאור המענקים ודמי האבטלה אותם מחלקת המדינה כחלק מתמיכה באזרחים בתקופת הקורונה, פרסמו היום (חמישי) בלשכת התעסוקה כי לא פחות מ-5,205 דורשי עבודה הצטרפו רק ביממה האחרונה, ארבעה ימים לתחילת הסגר השלישי.

על פי נתוני לשכת התעסוקה, ביממה האחרונה נרשמו 5,205 דורשי עבודה חדשים, ומאז יום ראשון (עוד קודם כניסת הסגר לתוקף) נרשמו בסך הכל 35,369 דורשי עבודה חדשים. יצוין, כי 34.2% מכלל הנרשמים מאז כניסת הסגר לתוקפו הם עובדי בתחומי המכירות, ועוד כ 12% מהווים עובדים בתחומי היופי, הטיפוח, הספא והאופנה.

ובעוד בארץ אלפים מחפשים עבודה, מוקדם יותר היום דווח כי עובד במתקן רפואי בויסקונסין פוטר לאחר שהרס במכוון למעלה מ-500 מנות של חיסון נגד קורונה. עת הוציא בכוונה ביום שבת האחרון 57 בקבוקונים של חיסון נגד קורונה של חברת מודרנה ממקרר בית מרקחת. "אנו יותר מאוכזבים מכך שפעולותיו של אדם זה יביאו לעיכוב של יותר מ-500 איש בקבלת החיסון שלהם, זו הייתה הפרה של ערכי הליבה שלנו, והאדם כבר לא מועסק אצלנו", נמסר בהודעת החברה.

שירות התעסוקה מובטלים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד