ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
פריצת חירום

הזמנת מנעולן חירום מחברת מעולים במנעולים

ישנם הרבה מאוד מקרים בהם נצטרך את מנעולן החירום • בכתבה שלפניכם נפרוס את הסיבות למה בכלל צריך מנעולן חירום? ומה הם המקרים הנדרשים

הזמנת מנעולן חירום מחברת מעולים במנעולים
פריצת דלת צילום: מעולים במנעולים

מנעולן חירום הוא בעל מקצוע אשר מספק את שירותיו במקרה חירום, בעיקר בשעות הלילה המאוחרות. ישנם הרבה מאוד מקרים בהם נצטרך את מנעולן החירום, לדוגמא: במקרים שבהם נתקענו מחוץ לבית, ובמקרים שבהם השליטה על הרכב נמנעה מאיתנו (הרכב ננעל למשל). לרוב, מנעולן חירום מגיע במהירות עצומה, במקרים מאוד דחופים מנעולן חירום יגיע בתוך דקות אחדות בלבד – עד 20 דקות לכל היותר.

למה בכלל צריך מנעולן חירום? מהם המקרים הנדרשים

מנעולן חירום מתפקד בדיוק כמו מנעולן רגיל רק בצורה קצת שונה, לדוגמא: הוא מגיע במהירות למקום, הוא נוכח במקום הייעד הסופי גם בשעות הלילה הכי מאוחרות. במילים אחרות, אפשר לומר שההבדל בין מנעולן חירום למנעולן רגיל הם שעות הפעילות. מנעולן רגיל עובד בין 8-12 שעות ביום, לעומתו מנעולן חירום עובד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אם אתם זקוקים למנעולן בלילה, האפשרות הטובה ביותר הוא מנעולן חירום.

ובכל זאת למה בכלל צריכים מנעולן חירום? באיזה מקרים הדבר נדרש? המקרה הראשון, בשעות הלילה. מרבית מהמנעולנים שעובדים ביום לא יספקו לכם מענה בשעות הלילה, ולא משנה כמה המקרה דחוף. לעומת זאת, אם אתם זקוקים למנעולן בלילה, בדחיפות האפשרית, הברירה והאופציה היחידה שלכם היא לפנות באופן ישיר למנעולן חירום שעובד עד שעות הלילה הקטנות ביותר. המקרה השני, כאשר אתם תקועים מחוץ לרכב או הבית. במקרים כאלה, כאשר המקרה מתרחש בלילה, או בשעות הערב המאוחרות ביותר, האופציה היחידה שנותרה היא להזמין מנעולן חירום עד המקום המיועד. המקרה השלישי, חילוץ והצלה דחופה. במקרים שמדובר בחילוץ והצלה דחופה, בשעות לא רגילות, בשעות המאוחרות ביותר, האופציה היחידה שתעמוד לרשותנו היא הזמנת מנעולן חירום שפועל 24/7.

מהות השירות והדרישה למנעולן חירום היא בדרך כלל בשעות לא סבירות, מאוחרות מאוד. לרוב, כאשר נדרש למנעולן בשעות הלילה המאוחרות, נצטרך לבחור במנעולן חירום – לבית, או לרכב. מהות השירות, והיתרון של מנעולן מהסוג הזה, היא בוודאי שעות העבודה והפעילות שלא רואים בשום מקום אחר, ולכן הדרישה אליו היא מובנת, לגיטימית, ונצרכת מפעם לפעם.

הזמנת מנעולן חירום בלילה – האם המחיר משתנה

כפי שהזכרנו קודם לכן, היתרון הבולט והמשמעותי ביותר במנעולן חירום הוא שעות הפעילות המורחבות. תפקידו העיקרי של מנעולן חירום הוא לפעול בשעות הלא סטנדרטיות כל כך, ולסייע לכם בשלל מקרים, אותם המקרים והתרחישים שדיברנו עליהם קודם. בדיוק כמו הזמנת מונית בתעריף לילי, גם למנעולן החירום יש תעריף דומה, המחירים ביום נוחים הרבה יותר, בלילה זה כבר סיפור שונה לגמרי. דוגמא מסוימת: אם מנעולן לקח לכם 250 ₪ בשעות היום, ייתכן מאוד שמנעולן חירום יגבה ממכם כ- 300-350 ₪ על ביקור לילי. בסופו של דבר, כאשר נדרשת עבודה בלילה, המנעולן לוקח תעריף יקר יותר בגלל כמה סיבות: הראשונה, קשה מאוד לעבוד בלילה, הרעש חייב להיות מצומצם. השנייה, השעות לא סטנדרטיות, ולא קל לעבוד כך. השלישית, אף אחד לא עובד בלילה, אף ספק שירות, ואף חנות. מהסיבה הזאת, במקרים שבהם המנעולן נתקע ללא רכיב מסוים, הוא לא יוכל להשיגו בלילה, ולכן העבודה הרבה יותר מוגבלת. בקיצור, מהסיבות האלה, ומענייני רווחים ושעות עבודה קשות מנעולן חירום יגבה מחיר בהתאם לשעה.

כמה עולה להזמין מנעולן במקרי חירום

מנעולן חירום מתפקד כמעין גשר במקרי החירום הדחופים בלילה, תעריפו משתנה בהתאם למצב. לרוב, המחיר עבור הזמנת מנעולן במקרי חירום הוא החל מ- 350 ₪ ויכול גם להסתיים ב- 450 ₪ עבור העבודה. החישוב הוא ככה: הזמנת מנעולן בלילה תעלה לכם ב- 50%-100% מעל עלות הביקור הממוצעת ביום. במקרים הטובים ביותר, זה יעלה לכם כ- 350 ₪ (50%), במקרים אחרים ייתכן שזה יגיע גם ל- 450 ₪ (80-100%) בגג. בסופו של עניין, תושבים ואנשים שמזמינים מנעולן בלילה זה למקרי חירום בלבד, שלא ניתן לחכות עד הבוקר, וכאשר התנאים והמקרים מחייבים תגובה מהירה במיוחד, לדוגמא: הילדים ננעלו בתוך הרכב. במקרים כאלה, כאשר הילדים שלנו נמצאים בסכנת חיים, אנחנו פשוט לא מסתכלים על המחיר, זה שווה את זה. אלה הם המחירים, הם עשויים להשתנות ממנעולן למנעולן, ותלויים רבות במידת התקלה או הבעיה.

 

 

 

מהם השירותים אותם חברת מעולים במנעולים מעניקה

חברת מעולים במנעולים מעניקה שירותי מנעולנים, שירותי פריצה, ושירותי הצלה גם בלילה. החברה פועלת בשני מישורים מסוימים: הקהל הישראלי, והקהל הערבי. מעבר לזה, היא פועלת גם במישורים הפרטיים והעסקיים כאחד. השירותים שחברת מעולים במנעולים מעניקה הם כוללים: הגעה במהירות, אבחון יסודי של הבעיה, הכנת תוכנית לפתירת הבעיה, ולבסוף – אחריות בהתאם לנעשה. בין השירותים שתוכלו למצוא אצלנו הם: פריצת רכבים ודלתות הבית, פריצת כספות, פריצת מנעולים, התקנת כל סוגי המנעולים, ועוד. לפרטים נוספים אודות שירותים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר החברה. שלכם תמיד, מעולים במנעולים.

 

מנעול פורץ מנעולים מנעולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד