ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מצטרף למכחישים

יונתן פולארד לא נכנס לפוליטיקה; "סבלתי מספיק"

בשבוע האחרון עסקו בליכוד בסאגת השריונים שניסה נתניהו לקדם, במקביל ביום רביעי לפנות בוקר נחת בארץ יונתן פולארד והצהיר כי הוא ורעייתו אסתר הולכים להפוך ל'אזרחים פרודוקטיביים' אמירה שגרמה לסערה פוליטית

יונתן פולארד לא נכנס לפוליטיקה; "סבלתי מספיק"
יונתן פולארד בנחיתתו בישראל צילום: לע"מ

מערכת הבחירות בעיצומה, והאירועים וההתרחשויות מקבלות כולן ממד פוליטי, בשבוע האחרון עסקו בליכוד בסאגת השריונים שניסה נתניהו לקדם, במקביל ביום רביעי לפנות בוקר נחת בארץ יונתן פולארד והצהיר כי הוא ורעייתו אסתר הולכים להפוך ל'אזרחים פרודוקטיביים' אמירה שהובילה לרחש בחש פוליטי על כוונה של פולארד לקבל שריון במפלגת הליכוד.

היום (חמישי) דווח ב'ישראל היום' כי מקורב לפולארד שוחח עמו על הדיבורים סביב כניסתו לפוליטיקה, וזה הכחיש את הדיווח באומרו: "סבלתי מספיק".

גם בליכוד פרסמו הכחשה מיד עם הפרסום וטענו כי נתניהו לא מתכוון לשריין את האסיר היהודי המפורסם מפלגת הליכוד.

כזכור עם נחיתתו ביום רביעי לפנות בוקר אמר פולארד: "אנחנו נרגשים להיות בבית סופסוף אחרי 35 שנים, אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת ויש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי, ואנחנו לא הולכים לשום מקום".

לאור הנ"ל מתברר שבניגוד לדיווחים פולארד לא התכוון באמירה 'אזרחים פרודוקטיביים' לקפיצה לזירה הפוליטית.

יונתן פולארד הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד