י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המכתב המלא • בלעדי

נשיא המדינה סופד לראש הישיבה: "הכאב הוא עצום"

אמש הגיע למעונו של הגרב"ד פוברסקי, ראש מועצת קרית יערים ובידו מכתב מנשיא המדינה ריבלין, בו הוא מוסר את תנחומיו על פטירת האח הגר"ש פוברסקי • 'בחדרי חרדים' עם המכתב המלא בפרסום ראשון

נשיא המדינה סופד לראש הישיבה: "הכאב הוא עצום"
הגרב"ד פוברסקי/הנשיא ריבלין צילום: יעקב נחומי/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ, הגיע אמש (חמישי) לביתו של ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, היושב שבעה על אחיו, הגר"ש פוברסקי, שהלך לעולמו בתחילת השבוע לאחר שנדבק בקורונה.

ראש המועצה העביר לראש הישיבה מכתב ניחומים מיוחד מנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, בו הוא סופד את הגר"ש פוברסקי מראשי ישיבת 'קול תורה'.

"שמעתי בצער רב על פטירת אחיו הג"ר שלום פוברסקי זצ"ל ראש ישיבה בישיבת ׳קול תורה׳ בשכונת בית וגן בירושלים", פתח הנשיא את מכתב הניחומים.

"שם הרביץ תורה ויראה והעמיד תלמידים רבים. מדברי תלמידיו למדתי על אהבה הרבה שרכשו לו. על קירבת לב שחשו כלפיו על תורת ארץ ישראל שהיית ערוכה ושגורה בפיו. ועל מאור הפנים המיוחדת שהיית ל'תורת האדם שבו", הוסיף הנשיא.

ריבלין סיכם את מכתב הניחומים וכתב: "הכאב על המגפה הנוראה המפילה חללים בקרב בית ישראל הוא גדול ועצום. אני תקווה שזכותו של אחיו זצ"ל יעמוד לו ויהיה מליץ יושר על עם ישראל ועל העולם כולו ותסיר מגיפה מעלינו".

הגרב"ד פוברסקי רבי שלום פוברסקי רובי ריבלין יצחק רביץ מכתב ניחומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד