י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זוכה לשבחים

במקום לעצור את הגנבות, מימן להן את הקנייה

שוטר ממדינת מסצ'וסטס הגיע לעצור שתי נשים שנתפסו גונבות מצרכים מסופרמרקט, אך במקום זאת, החליט לממן להן את רשימת הקניות. במשטרה ובתקשורת הוא זוכה לשבחים | "הכל היה אוכל", סיפר

במקום לעצור את הגנבות, מימן להן את הקנייה
השוטר מאט לימה צילום: משטרת סומרסט מסצ'וסטס

שוטר אמריקני זכה לשבחים רבים מהממונים עליו ומהתקשורת, לאחר שראה את רשימת המוצרים ששתי נשים ניסו לגנוב מסופרמרקט, מצבן נגע לליבו והוא החליט לממן להן את הקנייה במקום לעצור אותן.

"הכל היה אוכל", סיפר השוטר מאט לימה, אז במקום לעצור אותם, הוא קנה להן שובר מתנה בסך 250 דולר כדי שיוכלו לקנות מצרכי יסוד בסיסיים.

השוטר המשרת במשטרת סומרסט, שמדינת מסצ'וסטס בארה"ב, העניק את השובר לשתי הנשים הגנבות, אשר להן שני ילדים קטנים. הן נתפסו כי לא שילמו על מוצרים מסוימים בקופה בשירות עצמי, בה הלקוח מעביר את המוצרים לבדו ומשלם באשראי, והכניסו כמה פריטים ישר לתיקים שלהן בלי להעביר אותם בקופה.

השוטר לימה בירר היכן נמצאים הפריטים שהחשודים ניסו לקחת ללא תשלום, ונאמר לו שהם הוחזרו למדפים שלהם. השוטר ריחם עליהן וקנה להן כאמור את השובר ושלח אותן לקנות בסניף אחר ברשת.

"יש לי שתי בנות בעצמי, דומות לגיל של שתי הבנות שהיו שם, אז זה קצת הדהים אותי", סיפר לימה לרשת NBC. לשוטר התברר כי לאם של שני הילדים אין עבודה, והאוכל שהם גנבו היה לארוחת החג שלהן. "לא היה שם שום דבר אחר כמו פריטי בריאות ויופי, שמפו, שום דבר כזה, הכל היה אוכל", אמר. "פשוט ניסיתי להכניס את עצמי לנעליה של אותה משפחה ולהראות קצת אמפתיה".

מפקד משטרת סומרסט, ג'ורג' מקניל, שיבח את השוטר בהצהרה ואמר: "האירוע הזה הוא עדות אמיתית לאופיו הגדול ולקבלת ההחלטות של השוטר".

גניבה גניבת אוכל מדינת מסצ'וסטס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד