כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לא תאמינו: גן חיות בעיריית אלעד • תמונות

מחזה הזוי התרחש בעיריית אלעד: גן חיות מושלם טייל במסדרונות, ועשרות ברווזים ותרנגולים השאירו 'סימנים' בכל מקום בו דרכו • הסיבה: התעלמות העירייה מהבטחות ל'פינת החי' - וניתוקה ממים

ממאכילים את החיות מול לשכת ראש העיר
ממאכילים את החיות מול לשכת ראש העיר

מי שנכנס אתמול לבניין עיריית אלעד הופתע ממראה 'האורחים' שהסתובבו במקום. תושבים שהגיעו להסדיר ענייניהם ברשות המקומית התפלאו לראות, לראשונה, חמורים מהלכים על ארבע בעיריית אלעד, ועשרות תרנגולים שסבבו במקום.

הסיבה למהומה: ניתוק המים ל'פינת החי' העירונית, והתנערות העירייה וחברי המועצה מהתחייבות שניתנו למפעיל המקום בהתנדבות, יהודה קקון. לאחר שכלו כל הקיצין, הגיע מפעיל החווה עם החיות לעירייה. הוא טען: העירייה השקיעה עשרות אלפי שקלים מצדה, בעוד אני השקעתי בסכומים לא פחות מהם, כשעירייה הבטיחה מתן סיוע מלא, בפרט בנושא המים והביטוח למקום. תהפוכות פוליטיות אחרונות בעירייה גרמו לעירייה לנסות להתנער מהמקום, ולגרום לי לנטוש את פינת החי.

"אני לא יכול לטפל בהם לבד, גם לא יכול להאכיל אותם לבד מכספי. ראש העיר הבטיח סיוע, חברי המועצה הבטיחו תקציב -והתעלמו. אולי עכשיו, כשהם יצטרכו להאכיל את החיות שמסתובבים להם בין הרגליים, ויבינו כמה הם סובלים, אולי הם יבינו שהם צריכים לתקצב אותנו".

תקרית מענינת נרשמה בין מפעיל החווה, יהודה קקון, לישראל פרוש, שיצא לפתע בזעם מחדרו וביקש מבעלי 'פינת החי' את המסמך ההתחייבות שחתם לו. קקון סירב בכל תוקף להחזיר את המסמך, וטען: מסמכים יש לכבד.

לאחר דין ודברים ביניהם עזב בעל 'פינת החי' את המקום.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד