י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שרד את הקורונה

לאחר אירוע מוחי: הלך לעולמו חבר הקונגרס הצעיר

נציג מדינת פנסילבניה בקונגרס, מייק ריס, הלך לעולמו מאירוע מוחי בגיל 42, שבוע לאחר מותו של לוק לטלו בן ה-41 נציג לואיזיאנה מנגיף הקורונה

לאחר אירוע מוחי: הלך לעולמו חבר הקונגרס הצעיר
מייק ריס צילום: מתוך פייסבוק

נציג מדינת פנסילבניה, מייק ריס שנבחר בחודש נובמבר לקדנציה שביעית במדינה, הלך לעולמו אתמול אחר הצהריים (שבת) מאירוע מוחי, הוא היה בן 42 במותו ואב לשלושה ילדים.

על פי הדיווח בעיתון "טריביון-דמוקרט" ריס חלה בקורונה בתחילת דצמבר ואמר אז בהצהרה שפרסם כי הסימפטומים שלו היו קלים. "למדתי לאחרונה שאני חיובי לקורונה" אמר ריס ב-7 לדצמבר. "אני בבידוד ומחכה לתוצאות הבדיקה שלי, אם הבדיקה חיובית אשאר בסגר עד שאחלים. אני אסיר תודה לדווח על סימפטומים קלים, אני מרגיש טוב יותר מיום ליום". אך ביום שבת הוא הלך לעולמו מאירוע מוחי.

מותו מגיע שבוע לאחר מותו של חבר קונגרס נוסף שמת בגיל 41 חבר הקונגרס הנבחר של לואיזיאנה לוק לטלו, 41, הלך לעולמו בגלל סיבוכים של הנגיף, כך מסר מנהל הקמפיין שלו אנדרו באוטש.

ב-22 בדצמבר פרסם לוק לטלו פוסט בחשבון הפייסבוק שלו והודה לכולם על התמיכה.

"תודה על המשך התפילות והתמיכה למשפחתי ולי, כרגע אני עובר טיפול עקב קורונה בבית החולים סנט פרנסיס על ידי צוות נפלא של רופאים ואחיות, אני סמוך ובטוח שבעזרתם אהיה בריא בקרוב. אני גם מאמין בכוח התפילה, ומשפחתנו התברכה על ידי צבא של אנשים שמתפללים".

חברי קונגרס אירוע מוחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד