י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרזנטור בעייתי

מבוכה: המתחסן המיליון הוא רוצח משוחרר

מבוכה גדולה למשרד הבריאות ולראש הממשלה עם החשיפה הבוקר כי המתחסן שנבחר לייצג את משרד הבריאות הקמפיין לעידוד החיסונים בחברה הערבית ואף קיבל בטקס רב רושם את הכינוי המתחסן המיליון הוא לא פחות מאשר רוצח שאף ריצה 2 עשורים מחייו מאחורי סורג ובריח

מבוכה: המתחסן המיליון הוא רוצח משוחרר
נתניהו עם המתחסן המיליון צילום: לע"מ

מערך החיסונים 'לתת כתף' בעיצומו, ובמקביל גם קמפיין הבחירות של כלל המפלגות. במסגרת ההתקרבות בין הליכוד לערבים הגיע ראש הממשלה וצמרת משרד הבריאות לביקור באום אל פאחם לציין את המתחסן המיליון בארץ.

בטקס רב רושם ששודר לכל רחבי הארץ עמד בנימין נתניהו ליד מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין בן ה-66 עת הוא קיבל את החיסון נגד נגיף הקורונה.

הבוקר (ראשון) חשפו ב'כאן 11' כי המתחסן המיליון הוא לא פחות מאשר רוצח שריצה 20 שנות מאסר לאחר שהורשע בהריגת 2 בני אדם.

על פי הדיווח ההערכות הן שנתניהו לא ידע כי הוא מציין את המתחסן המיליון תוך מתן חיסון וכבוד לרוצח שאף ריצה על כך עונש מאסר ארוך וממושך. גורמים בעיר אמרו ל'כאן חדשות' כי הם מלאים בפליאה כי הוא נבחר. כאשר את המחיר של חוסר התחקיר עם מי אתה מצטלם ואת מי אתה לוקח כפרזנטור ראש הממשלה ישלם עכשיו במבוכה גדולה למערכת הבריאות בכלל ולשלטון הימין בפרט.

המתחסן המיליון מוחמד ג'בארין הביע אכזבה קשה מהתגובות: "אני מאוכזב מאוד, נעלבתי. כולם אומרים עכשיו שאני רוצח ועבריין, אבל אני זרקתי את העבר שלי לפני 30 שנה. היום אני זקן. כולם חופרים ומחפשים דברים מ'בית הקברות'. אפשר להיכנס בנתניהו, אבל לא דרכי".

בתוך כך, כבר אמש דווח כי תושבי אום אל פאחם הפגינו נגד ביקורו של ראש הממשלה במקום, כאשר זה האחרון מצדו מנסה לפייס את הציבור הערבי ואף פועל לשריין נציג ערבי לרשימת הליכוד, "בבחירות הקורובות נקבל 2 מנדטים מהציבור הערבי" הצהיר אמש נתניהו.

אום אל פאחם ביבי נתניהו חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד