י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נתפס על חם

הנהג השליך פסולת בנחל, המשאית הוחרמה

נהג המשאית נתפס 'על חם' בפעילות אכיפה יזומה וסמויה, כשהוא פורק פסולת בניין בכמות גדולה על הקרקע הציבורית. עם התפיסה, החשודים בהשלכת הפסולת נדרשו להעמיס את הפסולת שהושלכה על משאית, והובילו אותה לאתר מורשה

הנהג השליך פסולת בנחל, המשאית הוחרמה
המשאית שנתפסה צילום: משטרת ישראל

בפעילות אכיפה משותפת שקיים צוות דרום של המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה עם משטרת ישראל, נתפסה משאית כשהיא משליכה פסולת בניין בנחל באר שבע שבכפר אבו קוידר. נהג המשאית ובעל המשאית נחקרו באזהרה ונפתח תיק חקירה. המשאית נלקחה לחניון ייעודי.

אבו קוידר הוא ישוב המהווה חלק מהפזורה הבדואית, שנמצא במרחק של כ-15 ק"מ מבאר שבע. באזור זה של הפזורה יש מספר חברות העוסקות בפינוי פסולת, אשר נתפסו בעבר בעבירות השלכת פסולת בניין באתרים פיראטיים, בצמוד לבתי המגורים באזור, בניגוד לחוק. מדובר באדמות מדינה, וחלק מהאתרים נמצאים במקומות רגישים, לדוגמה - נחל פלט שמתחבר לנחל באר שבע.

המשאית נתפסה "על חם" בפעילות אכיפה יזומה וסמויה, כשהיא פורקת פסולת בניין בכמות גדולה על הקרקע הציבורית. עם התפיסה, החשודים בהשלכת הפסולת נדרשו להעמיס את הפסולת שהושלכה על משאית, והובילו אותה לאתר מורשה.

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל אמרה עם חשיפת המקרה: "המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תמשיך ותפעל בכל האמצעים הנדרשים, ובשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, על-מנת למנוע מגורמים עברייניים לפעול בניגוד לחוק, לפגוע בשטחים הציבוריים, ולייצר מפגעים לתושבי האזור"

משאית פסולת המשרד להגנת הסביבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד