ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"לא פחדתי מכלום"

איראן השיקה ספר לרגל יום השנה לחיסולו של סולימאני

לרגל יום השנה לחיסולו של קאסם סולימאני איראן השיקה ספר אוטוביוגרפיה העונה לשם "לא פחדתי מכלום" | בספר מובאים פרקי חייו החל מילדותו ועד ליום שבו חוסל 

איראן השיקה ספר לרגל יום השנה לחיסולו של סולימאני
הפסל של סולימאני צילום: צילום מסך

איראן הוציאה ספר אוטוביוגרפיה המהלל ומשבח את הארכי טרוריסט קאסם סולימאני, שחוסל לפני שנה על ידי ארצות הברית יחד עם אבו מהדי אל-מוהנדס, מפקד ארגון הגג של המליציות השיעיות והדמות הכי קרובה למפקד "כוח קודס" קאסם סולימאני.

הספר "לא פחדתי מכלום" נחשף הבוקר בפתיחת הכנס המדעי בבית הספר "מדיה וסולימאני".

הספר שיצא לאור לרגל יום השנה, נקרא "לא פחדתי מכלום" הוא כולל 136 עמודים בשני חלקים, הספר פורסם במספר שפות. טקס הוצאת הספר תשודר היום בשידור חי בערוצי טלוויזיה שונים באיראן.

הספר כולל כתבי היד אישיים של סלימאני, עם תולדות חייו מימי ילדותו ועד שחוסל לפני שנה. מנהיגה העליון הרוחני של איראן האייתולה חמינאי, הגיב על האוטוביוגרפיה של קאסם סלימאני, ואמר שזה "מחמם את הלב" לפני שקרא אותה. "עדיין לא קראתי את הספר הזה, אבל כנראה שזה יכול להיות צעד בכיוון הזה" כתב חמינאי שמאיים קבוע להשמיד את ישראל.

לפני שנחשף הספר קראה זיינאב סולימאני, בתו של הטרוריסט קאסם סולימאני, טקסט שכתב מנהיג המהפכה העליון לספר הזה.

"כל מה שמבליט את זכרו של השהיד היקר שלנו הוא מושך את העין ומחמם את הלב. אני זוכר אותו, אלוקים הציב אותו בשיא הבולטות ובכך העניק לו את הפרס של כנות ומעשים צדיקים, עדיין לא קראתי את הספר הזה, אבל כנראה שבקרוב אקרא".

בתו של סולימאני אמרה: "הייתי מאוד רוצה שאלה שראו את אבא שלי רק במדי צבא ידעו איך הוא גדל. "לא פחדתי מכלום" היא תחילתה של שליחות גדולה להכיר אדם גדול".

איראן קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד