י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
פינוקים עד הבית

סגר? וול-דאן מתגברת את שירות האון-ליין

שמעון אסרף, מבעלי המותג: "אנחנו רואים לעצמנו זכות וחובה להנגיש בשר ועופות איכותיים ומהודרים לכל משפחה בישראל. אני קורא ללקוחותינו להמשיך ליהנות משירות האון-ליין"

סגר? וול-דאן מתגברת את שירות האון-ליין
פינוקי וול-דאן צילום: יח"צ

מדינה בסגר שלישי? – מזמינים בשר עופות ודגים בקליק ישירות מהאתר ומקבלים תוך 24 שעות - "גם ברכישה 'און-ליין' תמיד ניצור קשר עם הלקוח  וניתן את השירות הטוב ביותר. כך גם בקנייה עצמית בחנות – הקצבים יהיו קשובים לצרכי הלקוח, יעניקו הסבר מפורט על דרכי הבישול או האפייה הנכונים כמו גם על זמני האפייה הראויים, כדי שבסופו של דבר יגיע לצלחת בשר עסיסי, איכותי וטעים".

אל רשת הקצביות הארצית מבית וול-דאן – מותג הבשר האיכותי והמהודר, יתווסף בקרוב סניף חדש בשכונת הר-נוף. לאור הביקוש הרב בריכוזים החרדיים, שמחים ברשת לבשר על פתיחתו של הסניף שיצטרף בימים הקרובים למשפחת וול-דאן, הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים ורוממה בירושלים, ברמת בית שמש, והסניף ברעננה המעניק שירות לכל אזור המרכז.

לאחר השקעה מרובה בתכנון ובעיצוב המקום מהווה הסניף החדש – שייפתח בעוד כחודש וחצי ברחוב חי טייב 20 - חוויית קניה כשלעצמה. לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג: "בשיאה של עונת החורף, יחד עם אי הוודאות במשבר הקורונה והעובדה כי משפחות רבות לא יוצאות מבתיהם, עשינו הכול כדי לפתוח סניף חדש בימים אלו לרווחת תושבי האזור שייהנו מבשר איכותי ומהודר המשווק ומוגש תוך שמירה על ההנחיות וכללי הבריאות". עם זאת, מדגיש אסרף את ההיתכנות לסגר שלישי וקורא ללקוחותיו "לנצל את הזמנות האון-ליין שיביאו את מוצרי וול-דאן אליכם עד הבית".

ברשת וול-דאן – הידועה באיכות הבשרים, בניקיון הקצביות ובשירות האישי - ניתן ליהנות גם ממוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, סדרת נקניקיות משובחת ומגוונת בטעמיה, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל סעודת שבת וחג, כל אירוע, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

עם ההכנות הרבות לקראת פתיחת הסניף החדש, ובעקבות שיפוץ ושדרוג המקום, קורא אסרף לתושבי הר-נוף להתחיל וליהנות ממותג וול-דאן באמצעות הזמנה און-ליין, ואף יוצא במבצע של משלוח חינם לתושבי השכונה שיזמינו מהסניף הראשי שבהר חוצבים.

"האתגר העיקרי שלנו הוא לעשות מהפכה בחשיבה של הלקוחות. כשיבינו שבמותג וול-דאן ההידור בכשרות לא בא על חשבון האיכות, והאיכות לא באה על חשבון המחיר, יוכלו גם אברכים ומשפחות בני-תורה ליהנות מבשר איכותי מבלי להתפשר על רמת הכשרות", חותם אסרף בשאיפה המרכזית שלו, ומזכיר שוב כי אין צורך לצאת מהבית בשביל לקבל בשר, עופות, ושאר מוצרי וול-דאן איכותיים וטריים".

להזמנות עד הבית:

המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335      וואטסאפ: 052-7117344     אונליין:  weldone.co.il

בשר שירות משלוחים קניות און ליין סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד