י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יום השנה לחיסול

היהודי בפרלמנט האיראני: "להמשיך בדרכו של הקדוש סולימאני"

לרגל יום השנה לחיסולו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני, דיבר הנציג של יהודי איראן בפרלמנט של הרפובליקה השיעית ושיבח את סולימאני אותו הוא מכנה "קדוש" | "השהיד סולימאני יצר גם ביטחון עבור הקהילה הלא מוסלמית"

היהודי בפרלמנט האיראני: "להמשיך בדרכו של הקדוש סולימאני"
ד"ר הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

ד"ר הומיון שמח, נציגם של יהודי איראן בפרלמנט האיראני, דיבר לרגל יום השנה לחיסולו של קאסם סולימאני והמשיך את הנרטיב של המשטר השיעי. 

ד"ר הומיון הצהיר כי "השהיד סולימאני הוא מיתוס לאומי ובין-לאומי, סולימאני במהלך חייו רצה רק ליצור ביטחון בעירק, בסוריה ובקהילה המוסלמית, אך אנו מודעים לכך שהוא פעל גם למען אסירים רבים שאינם מוסלמים".

עוד הוסיף הנציג היהודי בפרלמנט לדבר בשבחו של מפקד כוח קודס שחוסל: "השהיד קאסם סולימאני עשה גם פעילויות טובות מאוד כדי להסיר את המצור על כפרים וערים בהן לא התגוררו מוסלמים ולאנשי האזור היה דתות אחרות".

חבר האסיפה המייעצת האיסלאמית הדגיש כי אם דאעש יישאר חופשי ולא יהיה תחת שליטה, איראן לא תהיה בטוחה: "במקרה כזה, ביטחונם של כל האיראנים, כולל קבוצות אתניות ופעולות דתיות במדינה זו, יהיה בסכנה".

הוא ציין כי "עלינו האיראנים, בין אם מוסלמים ובין אם לא מוסלמים, מוטלת החובה להמשיך בדרך ההיא של אותו קדוש מעונה ולעמוד נגד היהירים, המדכאים והקיצוניים המנסים לפגוע באחדות השבטים והדתות הקיימים באיראן".

קאסם סולימאני כוח קודס האיראני איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד