י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הלב והמעיין: כעת בקליפ • לצפיה

חסיד חב"ד, גאון מוסיקאלי, יצא לדרך מוסיקאלית משותפת עם הכלייזמר חיליק פרנק הירושלמי • אחרי שאלבומם הפך ללהיט, הגיעה השעה לקליפ משותף • התבשמו גם אתם מניחוחו היהודי של הקליפ

הלב והמעיין: כעת בקליפ • לצפיה

הכלייזמר האהוב חיליק פראנק מתאחד עם האומן האתני נאור כרמי, מהתזמורת העממית ליצירת אלבום משותף.



נאור כרמי, חוזר בתשובה, חסיד חב"ד, גאון מוסיקאלי, שעושה בימים כתיקונם מוסיקה תוססת ומוכר מאוד בברנז'ה המוזיקאלית בארץ. כרמי יצא לפני כשנה במסע הופעות עם הכלייזמר הירושלמי חיליק. כעבור שבועות של חזרות משותפות מילא קהל גדול את אולם "בית אביחי" בירושלים והתרגש עד דמעות מתוצאת השילוב הנדיר.

בעקבות ההופעה הראשונה הופצץ מוקד בית אביחי בדרישה לקיים עוד הופעות. לא היה מנוס מהפקת אלבום משותף.

האלבום "הלב והמעיין" כשמו כן הוא, הופך את הלב למעיין של ערגה. הניגונים ושם האלבום לקוחים מאוצר ניגוני ברסלב, ומשולבים בו ניגונים שמחים וגם ניגונים שקטים. האלבום מדהים ברגישותו ואיכותו המוסיקאלית. הרקע המוסיקאלי המקצועי של נאור ולהקתו העממית מחדד את האוזן לשמוע את הנשמתיות שבנגינתו של האומן המרכזי שובה הלב- חיליק פראנק.

חידוש נוסף באלבום זה: חיליק יוצא מעט מגדרו הצנוע, וישנה הזדמנות נדירה לשמוע אותו בקולו שלו שר ממש, ולא רק מנגן, שירה אותנטית ברסלבית. ויש גם בונוס נדיר: לאלבום מצורף חוברת מרשימה המספרת הכול על רבי נחמן מברסלב, מורשתו, וסקירה מקיפה עולם הניגונים של חסידות זו. האלבום עשוי להפוך את לבכם ולהבעיר בו געגועים וכמיהה אל מעבר לגבולות העולם הזה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד