י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בחורי הישיבה שנעדרו - אותרו בריאים

שני בחורי ישיבה שיצאו לטיול 'בין הזמנים' במדבר יהודה - איבדו את דרכם • לאחר מאמצים, הגיעו למקום עם קליטה סלולארית - והזעיקו עזרה • לאחר שעות של חיפושים - אותרו ללא פגע

צוותי חילוץ בפעולה. צילום אילוסטרציה
צוותי חילוץ בפעולה. צילום אילוסטרציה

וכמו בכל בין הזמנים, הריטואל הנורא שוב קורה: אמש הם יצאו לטייל להנאתם בערוץ נחל מאתגר במיוחד. הם איבדו את דרכם, והקשר עם העולם נותק. כעת שוררת חרדה לגורלם.

שוטרים ומתנדבי יחידות חילוץ מחפשים החל משעות הבוקר (ו'), בסיוע מסוק משטרתי, אחר שני מטיילים, בחורי ישיבה, שתעו בדרכם באזור נחל משמר שבמדבר יהודה.

השניים, משה כהן ומשה ממן, תלמידים בישיבות נחשבות בציבור הליטאי, יצאו אתמול לטיול בנחל, וייתכן שהמים שרשותם אזלו. הם עלו לנקודה גבוהה, בה יש קליטה סלולרית, ומשם הזעיקו עזרה, אך הקשר עמם אבד בשעה שמונה בבוקר.

כאשר יצרו השניים קשר עם העולם החיצון, הם דיווחו על כך שהסוללה במכשירם הסלולרי עומד להיגמר. דקות לאחר מכן, נותק הקשר עימם, ככל הנראה בשל הסוללה שאזלה.

יחידת חילוץ ערד החלה בחיפושים אחר השניים, ובהמשך הצטרפו לחיפושים גם יחידות חילוץ עין גדי, גוש עציון ומגילות.

הסריקות מתמקדות בנחלי דרום מדבר יהודה ורמת המדבר.

אחד מן המחלצים סיפר לכל התקשורת: "בבוקר התקבל טלפון על שני נערים שהודיעו כי הם באזור נחל משמר ואיבדו את הדרך. המטיילים עלו לנקודה גבוהה באזור שבו יש קליטה והתקשרו למוקד 100. הם דיווחו כי הטלפון הנייד שלהם עומד לשבוק חיים וכאשר ניסינו להתקשר אליהם או ליצור עמם קשר, לא הצלחנו".

המתנדבים המחפשים את הנערים בשטח, מספרים על חשש לחייהם של צמד הבחורים הנעדרים.

------------

עדכון 16:15:

הבחורים שנעדרו נמצאו כשהם במצב קל ולאחר התייבשות.

שני הבחורים שנעדרו אותרו על-ידי מסוק משטרתי בין נחל חבר למשמר, כשהם במצב קל ולאחר התייבשות. הם חולצו לעבר החניון העליון בערד, שם נערכה להם בדיקה רפואית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד