י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מצא מין את מינו

כך ליברמן מעודד את העסקים לצפצף על הוראות הממשלה

טובל ושרף בידו: כשהשניים עוטים מסכה, הסתובבו היום אביגדור ליברמן וכרמל שאמה הכהן במרכזי הקניות ברמת גן ועודדו את בעלי העסקים שפתוחים בניגוד להנחיות • לטענת ליברמן: "אין חיסון שיכול למנוע את התפשטות הרס הכלכלה שהממשלה מובילה כאן מלבד טיפול מורכב וממוקד של החלפת שלטון נתניהו"

כך ליברמן מעודד את העסקים לצפצף על הוראות הממשלה
ליברמן בסיור עם כרמל שאמה ברמת גן צילום: מתוך הפייסבוק שלו

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן סייר היום (ראשון) בעיר רמת גן, יחד עם ראש העיר כרמל שאמה הכהן, כשהשניים מסתובבים בין החנויות הפתוחות ומעודדים את בעליהן לצפצף על ההנחיות שהטיל במשרד הבריאות ואושרו על ידי כל שרי הממשלה, לפיהן, העסקים שמקבלים קהל ייסגרו.

בפוסט שפרסם ליברמן בפייסבוק בתום הסיור, הוא כתב: "היה פשוט מדהים לראות עשרות עסקים פתוחים בביאליק, רחוב הקניות המרכזי בעיר", כשלטענתו, "מדיניות הממשלה והאוצר כופה על בעלי העסקים לפעול בניגוד להנחיות".

"אך לצערי חלקם כבר לא יכולים להפעיל שיקול דעת האם לפתוח או לא, כי העסקים שלהם קרסו ופרנסתם נגזלה", מאשים ליברמן כשהוא מתעלם מנתוני התחלואה שמזנקים בחודש האחרון.

ליברמן הוסיף בטענה הזויה כי "אין חיסון שיכול למנוע את התפשטות הרס הכלכלה שהממשלה מובילה כאן מלבד טיפול מורכב וממוקד של החלפת שלטון נתניהו".

כשרואים את השניים משתפים פעולה, חרף הצטרפותו של שאמה הכהן למפלגתו של גדעון סער ואף צפוי לנהל עבורו את מטה יום הבחירות, אי אפשר שלא לומר "מצא מין את מינו", שכן המכנה המשותף בין השניים הוא שנאת נתניהו והחרדים.

אביגדור ליברמן כרמל שאמה הכהן רמת גן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד