י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התיירים הישראלים היו יעד?

ברקע החששות: נעצרו איראנים שתכננו פיגועים באמירויות

כמה איראנים נעצרו באיחוד האמירויות בחשד שתכננו לבצע פיגועים ביום השנה הראשון לחיסולו של קאסם סולימאני בעיראק. נבדק אם התיירים הישראלים היו היעד

ברקע החששות: נעצרו איראנים שתכננו פיגועים באמירויות
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בימים האחרונים עצרו גופי מודיעין באיחוד האמירויות מספר איראנים בדובאי ובאבו דאבי, החשודים כי תכננו פיגועים באיחוד האמירויות, כך דווח בחדשות 12.

הדיווח מגיע כאשר ישראל נמצאת בכוננות לקראת יום השנה הראשון לחיסולו של מפקד משמרות המהפכה, קאסם סולימאני, על ידי ארצות הברית. על פי הדיווח, החשודים האיראניים נחקרים בימים אלה, כיום ישנם אלפי מטיילים ישראלים בדובאי, הן לעסקים והן לחופש, הרשויות בודקות אם הישראלים היו היעד של התא הטרור האיראני.

הדיווח מגיע אחרי שהבוקר (ראשון) איראן דיווחה כי הוציאה ספר אוטוביוגרפיה, המהלל ומשבח את הארכי טרוריסט קאסם סולימאני, שחוסל לפני שנה על ידי ארצות הברית יחד עם אבו מהדי אל-מוהנדס, מפקד ארגון הגג של המליציות השיעיות והדמות הכי קרובה למפקד "כוח קודס" קאסם סולימאני.

הספר "לא פחדתי מכלום" נחשף הבוקר בפתח הכנס המדעי בבית הספר "מדיה וסולימאני" והוא כולל 136 עמודים החולקים לשני חלקים במספר שפות.

בספר כתבי יד אישיים של סולימאני, עם תולדות חייו מימי ילדותו ועד שחוסל לפני שנה. מנהיגה העליון הרוחני של איראן האייתולה חמינאי, הגיב על האוטוביוגרפיה של קאסם סלימאני, ואמר שזה "מחמם את הלב" לפני שקרא אותה. "עדיין לא קראתי את הספר הזה, אבל כנראה שזה יכול להיות צעד בכיוון הזה" כתב חמינאי שמאיים קבוע להשמיד את ישראל.

קאסם סולימאני איחוד האמירויות איראנים סוכל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד