י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עריקה נוספת

רכש חדש: השופט שהצטרף לגדעון סער

בשבוע שעבר נפטר שר הבריאות לשעבר מטעם מפלגת הליכוד יהושע מצא ז"ל, היום הודיע אחיינו על פרישה מתפקיד שופט בית הדין של הליכוד ועריקה למפלגתו החדשה של גדעון סער, שמצדו הצהיר היום כי לא יסכים גם לא לרוטציה עם נתניהו

רכש חדש: השופט שהצטרף לגדעון סער
גדעון סער צילום: תומר נויברג, פלאש 90

גדעון סער והתקווה החדשה הופכים להיות הסיוט החדש של מפלגת הליכוד ותומכיה, בזה אחר זה שולף סער עוד ועוד בכירים מהליכוד ומעביר אותם אל מפלגתו.

היום (ראשון) הכריז שופט בית הדין של הליכוד עורך הדין קובי מצא, אחיינו של שר הבריאות יהושע מצא ז"ל שהלך לעולמו בשבוע האחרון, על פרישה מתפקידו, ועריקה אל מפלגת 'תקווה חדשה'.

במקביל התראיין ראש המפלגה גדעון סער בחדשות 12 והצהיר כי לא רק שלא ישב תחת נתניהו הוא גם לא יסכים לחתום עמו על הסכם רוטציה.

כזכור, בשבוע שעבר דודו של קובי, שר הבריאות בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו וחבר הכנסת לשעבר יהושע מצא הלך לעולמו והוא בן 89. לאחר קריירה פוליטית ארוכה בשנת 96' מינה אותו נתניהו שהיה אז ראש הממשלה בקדנציה הראשונה שלו לשר הבריאות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לו ואמר: "מוסר את מלוא תנחומיי למשפחתו. היכרותי עם יהושע - ירושלמי בלב ובנפש - החלה לפני עשרות שנים", כתב נתניהו והוסיף כי מצא "היה בית"רי נלהב, ששרת נאמנה את הציבור הרחב במסגרת תנועת החירות ומפלגת הליכוד - הן בעיריית ירושלים, הן בכנסת".

האחיין שכאמור כיהן בבית הדין של הליכוד חושב קצת אחרת על תנועת הליכוד.

גדעון סער מפלגת הליכוד בנימין נתניהו יהושע מצא קובי מצא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד